Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter.

Ser at flere skryter av denne sprayen. Jeg skal skrive en artikkel om denne, og lurer i den forbindelse på om noen her kan dele sin erfaring med den?

Ta gjerne kontakt på: [email protected]

Mvh Cathrine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjelder anonymitet?

Jeg kan skrive litt her i allefall.

Leste om den her, og bestilte den, tenkte det var verd et forsøk. Meg og min mann har slitt en del med sex. Til slutt blir det sånn at jeg føler at jeg "må" av samvittighetens skyld, og nå jeg egentlig ikke hadde lyst i utgangspunktet, slet jeg med å få nok fuktighet. Og dette gjorde igjen at jeg ikke syntes det var så godt, som det var før jeg fikk mitt første barn. Og da gikk det enda lenger tid til neste gang. Og når jeg ikke kjente det var like godt som før, var ikke akkurat lysten der heller.

Så jeg tenkte, hvis dette kan hjelpe, er det verd et forsøk. Kostet jo ikke så mye, så det var penger jeg hadde råd til å sløse om det ikke virket.

Men jeg ble virkelig positivt overrasket. Først visste jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre, så jeg "sprayet" meg litt på badet før jeg kom å la meg. Kjente det kjølte, som var litt pirrende, og så kjente jeg at det begynte å varme. Jeg sa til gubben at jeg ville prøve noe nytt på han, så jeg spraytet litt i hendene mine, og smurte han inn med dette. Og han ble virkelig klar med en gang. Men, jeg krevde mitt forspill først. Det morsomste var, at etter sikkert bare 3-5 minutter, var jeg VIRKELIG klar, og bare kastet meg over han.

Han ble virkelig overrasket og spurte hva i all verden som var skjedd med meg, og hva smurte du meg inn med??? hehe.

Orgasmen kom fortere, og mye kraftigere, og da jeg så hvor godt sex kunne være igjen, kom sexlysten tilbake og.

For meg har denne vært helt genial, men ser jo her inne at den tydeligvis ikke har hjulpet for alle.

Skrevet

Hei

Takk for et fint svar.

Jeg kan sikkert bruke dette, men vil gjerne ha litt mer info om dere ( anonymt) f.eks som alder, hvor lenge dere har vært gidt og hvor lenge dere hadde "slitt".

Mvh Cathrine

Skrevet

det skal du få. Jeg er 29 og mannen min er 31. Vi har en datter på 3,5 år, og forsøker nå litt forsiktig på nr 2. Forrige gang gikk det et år før jeg ble gravid, så regner jo med at der går ennå en stund til.

Vi har egentlig slitt helt siden datteren vår ble født. Jeg hadde 0 sexlyst i svangerskapet, så vi trodde begge det skulle bli bedre da hun ble født. Men det gjorde det ikke. Jeg begynte på Cerazette p-piller for de kunne jeg ammme på, og fikk masse kviser, nedsatt sexlyst og masse vektøkning. Dette hjalp jo ikke akkurat på problemet med sexlysten. Og spesielt nå som vi ønsker en til etterhvert, må vi jo ha sex mer enn 1 gang i måneden liksom. For 1 gang i måneden tror jeg blir gjennomsnittet for de 3 siste årene. Frem til for en stund siden da, da jeg hørte om denne sprayen.

Vil du og at jeg skal sende mail til ho som selger, om hun vil ta kontakt med deg? hun vet jo mer om selve sprayen enn det jeg vet.

Skrevet

Og jeg har ikke brukt annen prevensjon siden datteren min var 5 mnd, da sluttet jeg på prevensjon, så dette har heller ikke vært gunnen til nedsatt sexlyst...

Skrevet

Hei

Takk skal du ha :)

Hun må gjerne kontakte meg, ja. Jeg trenger en uttalelsesperson derfra.

Cathrine

Skrevet

Jeg har skrevet innlegg her inne anonymt tidligere. For oss var det mannen min som har bestilt denne. Han var tydeligvis litt oppgitt over at han ikke fikk nok sex. Det ble nok litt kjedelig for han. Og det har jeg full forståelse for, og hadde dårlig samvittighet fra før.

Jeg ble først litt sur når han bestilte denne, tenk at han synes det var SÅ dårlig at han hadde kjøpt noe slikt, men vi ble nå til slutt (etter litt krangling) enige om å prøve. Og vi likte den veldig godt, begge av oss. Men har nå bare hatt den siden litt før jul, så mer kan jeg desverre ikke si, men det har nå blitt oftere i allefall så lenge jeg har hatt den:)

Skrevet

Hei, jeg er en jente/dame på 33 år. Mannen min er yngre enn meg, altså 26. Dette har igjen gjort at jeg mange ganger føler at jeg skal være liksom den "mest erfarne". Mitt problem er faktisk det at frem til jeg var 32 år aldri skikkelig hadde hatt en orgasme. Jeg forsøkte sprayen etter å ha kjøpt den ved et home-party. Eller, jeg ringte ho etter partyet var slutt å skrev den på bestillingen. Det er nok ikke alle det er like naturlig å bestille slike ting for, og i min omgangskrets kan dette bli snakket om. Så jeg fikk den helt anonymt, uten at det gikk gjennom vertinna. Noe jeg satte veldig pris på.

For meg ble det som natt og dag. Tror det var 5. gang jeg brukte den da jeg fikk min første ordentlige orgasme. Jeg trodde jeg hadde hatt orgasme før, for godt var det jo, men jeg hadde aldri før bikket over i selve orgasmen. Den første gangen jeg fikk det, tror jeg det var fordi jeg slappet så av. Jeg bare lukket øynene og tenkte at nå skal jeg bare nyte. Så jeg lukket øyene, og kjente etter alle bevegelser han gjorde, og hvordan alt føltes. Og jammen kom orgasmen! Jeg vil gjerne dele min erfaring, og skulle ønske jeg hadde guts til å stå frem med fullt navn og det hele. Men beklager.

Skrevet

Jeg har forsøkt den, og for meg var det vel mest spenningen av å skulle forsøke noe nytt som ble gøy. Jeg kjente jo det varmet litt, men merket egentlig ikke så mye bedre. Men for meg er det jo da bare egentlig rett og slett et glidemiddel, som er kjent å ha. Men fikk ingen kraftigere orgasme, men helt greit likevel. Ingenting å klage over.

Men så har jeg forsøkt rosenrot tidligere også, uten effekt.

Hilsen jente 24 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...