*Nelly* Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 jeg har hatt en enkel pergotime kur og ingen el, nå har jeg tatt en dobbel kur og jeg fikk el er det mange av dere som ble gravide på pergo? Hvordan var tiden mellom el og ikm? er det en eller to? er så spent..håper på mange tilbake meldinger..
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Jeg ble gravid med dobbel pergo kur! Tok 2 enkle kurer først, men fikk ikke EL da. Så det måtte en dobbel kur til. Rett etter EL så fikk jeg såre brystvorter, og jeg begynte å fryse masse. Etterhvert så kom mensmurringene, og stikkninger i puppene... Håper du blir gravid nå da! Jeg krysser fingrene for deg!
*Nelly* Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 Hører faktisk flere som må ha en dobbel kur for at det skal klaffe.. spennende... hvordan har formen din vært? langt på vei? jeg har endel symptoner.. men tror det er pga pergotime.. å gjett om jeg er spent.. artig å høre at det klaffet.. lykke til.. Noen flere?
*Nelly* Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2009 Dytter litt på denne jeg.. Noen flere..?
lillelulla Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 hei hopper inn her litt jeg... har tenkt til å begynne på pergo tenkte jeg...ville dere anbefale det?? klem lillelulla
*Nelly* Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2009 hei lillelulla.. har du fått resept av legen/gyn? jeg vil både anbefale det og ikke. jeg kommer nok aldrig ta en kur til med pergo pga bivirkningene. humør svingninger, brekninger, hodepine og kvalme, dette er bare noen av bivirkningene jeg har. og jeg kjente meg ikke igjen et par episoder, sendte samboer på dør pga at han ikke hadde plukket opp en tom dorull på badet... huff,, får helt vond inni meg. pergotrollet, og så var det følelsene da som er oppe på topp, for så og stupe ned i dypet. men sef, har det klaffet nå, så er jeg glad for at jeg gjorde dette.. håper du får god oppfølging av lege/gyn hvis du begynner på de..
lillelulla Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 hei tusen takk for svaret;) nei har ikke fått resept men tenkte jeg skulle bestille en lege time for å få det... uff...var en del symptomer du fikk av det da...men gratulerer med at du fikk en spire da;) har kansje med denne gangen hatt 2 SA så hvis det er det jeg har nå å så vil jeg nok prøve en pergo kur tror jeg;) men tusen hjertelig for svaret;) klem lillelulla;) Gratulerer så masse nok en gang;)
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 jeg fikk en dobbelkur av legen min med en gang og ble gravid i pausemåneden ingen bivirkninger av kuren
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #11 Skrevet 11. januar 2009 vil bare legge til at vi prøvde i nærmere ett år og prøvde pergo og ble gravid med en gang som sagt. Dersm legen din "godkjenner" en pergokur ville jeg prøvd det
*Nelly* Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 11. januar 2009 lillelulla .. jeg har ikke blitt gravid enda, men håper at det jobbes med et lite nurk i magen akkurat nå.. Endelig!! snart mamma til 2. grattis!. blir det en eller to?
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #13 Skrevet 11. januar 2009 Håper det klaffer for dere også - kjenner veldig godt til alt som har med prøving å bli gravid og det er ofte veldig frustrerende og mye venting Skal på tidlig ul i morgen (mandag) og er veldig spent på om alt står bra til og om det er en eller 2 der inne Har en jente som nærmer seg 4 år som gleder seg veldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå