Gå til innhold

Kiropraktor og barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært med barna sine? Hvordan gikk det?

Sønnen min på 8,5 er så fryktelig stiv i kroppen så har lurt litt på om han har låsninger rundt om, eller om det er adhd som gjør det.

Tror jeg må spørre kiropraktoren min også neste gang jeg skal dit. var jo igår, men da glemte jeg meg : (

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis kiropraktoren er vant til å jobbe med barn så skulle det jo gå greit. Men personlig hadde jeg heller tatt ham til naprapat. Jeg syns de er så flinke og resultaten kommer med en gang.

Skrevet

Jeg har veldig stor tro på kir.pr. Gutten min klaget på vond i ryggen. Jeg trodde bare det var noe som ville gå over, men det gjorde det ikke så best tid hos kir.pr. Gutten fortalte at han hadde hoppet fra noen dekk på skolen (og det er gansge høyt), og rett ned på bakken. Fortalte dette til kir.pr. Han fant problemet og knakk det på plass. Måtte gå to ganger så var det fikset. Han sa det var ofte barn innom. Spør han neste gang du er der.

Skrevet

Personlig så syns jeg at de fleste kiropraktorer ikke burde fått jobbe med barn. De vet egentlig ikke så mye om dem.

Selv hadde jeg gått til manuellterapaut. Jeg har hatt barna mine hos begge deler og kiro hjalp ingenting men manuellterapaut hjalp mye!

Alle barn under 12 år får gå gratis til manuellterapaut og du trenger ikke lege henvisning. Det er bare å ringe:-) Det ligger en liste på kiss-kidd.no med navn og nr på manuellterapauter som behandler barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...