Let's hear it for the boys! Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Den reklamen de har med alle tv-seriene som begynner/fortsetter fremover... Der avslører de hva som skjer i Brothers and Sisters!! Og ikke bare en liten filleting, men en STOR sak! Jaja, jeg vet det er teit å blir sur for noe så banalt, men jeg er hekta på den serien og jeg BLIR SUR!
ifie Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Ja, det kan godt hende det er teit å blir sur for noe sånn, men jeg er enig; det er fryktelig irriterende, og jeg blir også SUR!!
Mom2Two Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 De bæsjer i eget matfat! Hehe:-D Følger ikke med på noen serier, jeg, men skjønner at det er irriterende! Det er da helt idiotisk!
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2009 Det er helt på trynet! Jeg vurderer å skrive et brev... hehe.
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2009 Det er helt på trynet. Jeg vurderer å skrive et brev... hehe.
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Har sendt klage jeg! Skrev at jeg vil SE HVA SOM SKJER, ikke HØRE hva som skjer!!!!! Irriterende!!!
Let's hear it for the boys! Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2009 Hæ? Hva mener du med høre? Jeg snakker om den scenen de viser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå