snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 9. januar 2009 #1 Del Skrevet 9. januar 2009 Å så deilig å se den lille spira ligge der med et bankende hjerte!! Nå kan jeg senke skuldrene mine litt ihvertfall! Ønsker dere alle sammen en kjempe god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #2 Del Skrevet 9. januar 2009 å, så gøy..! håper virkelig jeg også får tidlig ul..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledykkeren Skrevet 10. januar 2009 #3 Del Skrevet 10. januar 2009 åh så spennende og magisk det må ha vært. Jeg gleder meg gleder meg gleder meg...... :):) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Caroline* Skrevet 10. januar 2009 #4 Del Skrevet 10. januar 2009 Så utrolig koselig!! Gratulerer! åh... gleder meg til jeg får se/høre også... Men, jeg leser om så mange som "ser" hjertet banke tidlig... Kan man få UL så tidlig? Må man ønske det? Er det noe legekontorene har eller må jeg henvises videre?? hehe, 10 år siden sist jeg gikk gravid så regner med at ting har endret seg endel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #5 Del Skrevet 10. januar 2009 Det var koselig å høre:) hvor mange uker er du på vei..skal selv til legen på mandag og er 8 uker på vei.spent på om de kan se noe hjerte som banker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1.gang :) Skrevet 11. januar 2009 #6 Del Skrevet 11. januar 2009 For å se et bankende hjerte så tidlig må man ta en vaginal UL. Tror ikke vanlig leger tilbyr dette. Jeg var hos gynokolog etter 6+6, men måtte betale dette selv. kostet 1300,- ..... Og ja, hjertet banket i veg det :) Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 11. januar 2009 #7 Del Skrevet 11. januar 2009 Eg vil også veldig gjerne ha tidlig ul, er så bekymra etter sa i sommer.. Klare ikkje heilt å slappe av... Må te legen med urinprøve i måro pga sikkert urinveisinfeksjon.. Så då kan eg kanskje grina meg te da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg var 6+5 når jeg fikk se hjertet slå... Jeg gikk privat da. Da trenger man ikke henvisning eller noe. Men det koster jo selvfølgelig litt. Men jeg synes det var verd alle pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 Hærligheter! Skrevet 17. januar 2009 #9 Del Skrevet 17. januar 2009 jeg skal ta privat ul på mandag:) for å se kor langt æ e på vei.. Dette er privat,og jeg må betale 800,- kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #10 Del Skrevet 17. januar 2009 Kan man se noe annet enn at hjerte banker? F.eks at hjerene er på plass og lemmene tilstede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #11 Del Skrevet 17. januar 2009 Det kan du ikke se så tidlig. Fra uke 6-8 kan du se en klump som dunker, det er hjertet. Rundt uke 11-12 kan man gå inn å se armer, bein, og hjernehalvdeler. Helt utrolig med tanke på at den fortsatt er knøttliten:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå