Gå til innhold

Jippi, vi så et lite bankende hjerte idag! :)


snoopy81+tigergutt+plomma ツ

Anbefalte innlegg

Å så deilig å se den lille spira ligge der med et bankende hjerte!! :) Nå kan jeg senke skuldrene mine litt ihvertfall! :)

 

Ønsker dere alle sammen en kjempe god helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig koselig!! Gratulerer! :)

åh... gleder meg til jeg får se/høre også...

 

Men, jeg leser om så mange som "ser" hjertet banke tidlig... Kan man få UL så tidlig? Må man ønske det? Er det noe legekontorene har eller må jeg henvises videre??

 

hehe, 10 år siden sist jeg gikk gravid så regner med at ting har endret seg endel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var koselig å høre:) hvor mange uker er du på vei..skal selv til legen på mandag og er 8 uker på vei.spent på om de kan se noe hjerte som banker:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å se et bankende hjerte så tidlig må man ta en vaginal UL. Tror ikke vanlig leger tilbyr dette. Jeg var hos gynokolog etter 6+6, men måtte betale dette selv. kostet 1300,- ..... Og ja, hjertet banket i veg det :):):) Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg vil også veldig gjerne ha tidlig ul, er så bekymra etter sa i sommer.. Klare ikkje heilt å slappe av... Må te legen med urinprøve i måro pga sikkert urinveisinfeksjon.. Så då kan eg kanskje grina meg te da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 6+5 når jeg fikk se hjertet slå... Jeg gikk privat da. Da trenger man ikke henvisning eller noe. Men det koster jo selvfølgelig litt. Men jeg synes det var verd alle pengene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ta privat ul på mandag:) for å se kor langt æ e på vei..

Dette er privat,og jeg må betale 800,- kr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du ikke se så tidlig.

Fra uke 6-8 kan du se en klump som dunker, det er hjertet. Rundt uke 11-12 kan man gå inn å se armer, bein, og hjernehalvdeler. Helt utrolig med tanke på at den fortsatt er knøttliten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...