Gå til innhold

Dere som ble gravide på pilla...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slurvet dere litt (glemte en pille her og der), eller tok dere pillen slavisk på samme tidspunkt hver dag?

Jeg synes det er så mange som blir gravide selv om de går på p-piller, men de skal jo være så sikre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok den ikke slavisk hver kveld kl 21.00 , men det er heller ikke nødvendig, sålenge man tar en om dagen så skal det være veldig sikkert. Spiller ingen rolle om man tar den kl 13 eller 19.

Skrevet

Jo, det er greit. Jeg mente vel bare om pilla ble tatt hver eneste dag. For da skal den være helt sikker, ikke sant? Hvis man blir gravid, har man slurvet... Eller?

Skrevet

Jeg tok den slavisk hver dag til samme tidspunkt - hadde aldri slurva. Hadde ikke hadt diare, oppkast el.l Ble gravid alikevell, hadde blødninger i 2 mnd - så fant ikke ut jeg var gravid før i 3. mnd. Dette var med første mann. Ikke planlagt i det hele tatt, men veldig velkommen alikevell.

Siden han ble født har jeg ikke brukt prevansjon - alikevell tok det 2,5 år før jeg nå er gravid med nr 2. Denne er veldig planlagt, og har prøvd "ordentlig" i 2 år nå.

Skal man være 100 % sikker, så må man ikke ha sex :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...