LINDA*** Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Og er det safed å drikke det? Er i min 5.uke Og er det i det hele tatt noe godt?
Norwegian by injection Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Det finnes INGEN god alkoholfri vin dessverre. Hva med en Clausthaler? Eller en alkoholfri drink? Det finnes mange gode drinker!
lille je Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Du må i allefall ikke velge en rød, det er dødfødt. Alt smaker b...sj:) Noen av de hvite er OK, og "champis" kan være godt. Hvorfor skulle det ikke være safe å drikke det??
mamman til to gutter Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har drukket en rød vin som var helt grei å drikke, men smaken hadde ingenting med vin å gjøre... Aner ikke hva den het for jeg fikk den bare servert. Sier som de andre at jeg anbefaler deg en alkoholfri øl evt brus i stedet for, er mye bedre å kose seg med.
Hermione_77 Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Jeg er enig med de andre; alkoholfri vin er IKKE godt. Jeg drikker druejuice i stedet. Funker spesielt godt til ost og kjeks.
du og jeg og vi to Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Hehe, jeg spurte etter det på polet - og han som jobbet der anbefalte meg å kjøpe en god eplemost i stedet (ikke på polet, men på en annen butikk) - ikke kjent for å smake spesielt bra nei. Jeg kjøpte en flaske bare for å se, tenkte at det kan jo ikke være SÅ ille, men jo - det var det faktisk. Helt pyton, som besk, vond, tynn saft. Puh. Men Clausthaler var helt topp!
LINDA*** Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2009 Nei, safed..... Tenkte på det at det er jo nooooe alkohol i disse "alkoholfrie" drikkene....
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 jeg fant en god alkoholfri rødvin faktisk. trodde ikke det fantes. men denne var virkelig god. heter carl jung rotlack.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 er forresten ikke bare jeg som har dårlig smak. en gravid venninne drikker den, og min mor har smakt og likte den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå