Gå til innhold

Sur av hormonspiralen? Noen som vet? ( litt langt )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt hormonspiral i 4 år og har hele tiden trodd at jeg ikke hadde noen bivirkninger av den. Har ikke hatt mensen og har derfor vært storfornøyd. Men jeg leste noe tilfeldig for en stund siden som fikk meg til å tenke litt. Jeg har myyyyye utflod, har faktisk brukt truseinnlegg hver dag i sikkert et par år. Blir veldig fort hissig og sur pga små ting når det gjelder ungene og mannen. Kan i perioder glefse til de uten grunn. Og er trett hele tiden, selv om jeg faktisk legger med kl 22 hver kveld og står opp 6.20, sønnen min er ofte våken en gang pr natt, men jeg sovner som regel igjen med en gang, så det er vel egentlig ikke noen grunn til at jeg skulle være så trett. Og er ikke bare det at jeg er trett, har null energi til å gjøre husarbeid og være sosial. Pluss at jeg ikke har hatt noen sexlyst i det hele tatt. Men dette har forandret seg litt de siste mnd, kanskje pga av at spiralen er blitt "gammel"? Er det noen som kjenner seg igjen og har peiling på om alt dette kan være bivirkninger av spiralen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...