bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 carl jung alkoholfri rødvin. den er veldig god. har svart deg på dib også. men skriver her likevel. kanskje det er noen andre som lurer på det samme
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 chardonnay hvitvin, synes den smaker som "orntli" hvitvin! De rødvinene som jeg har smakt, har jeg omtrent spydd av, så dårlige er de! så tør ikke prøve meg på de fler ganger..
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Enig med vaskedama. Ebony Vale Chardonnay hvitvin - utrolig god!
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 DET var det den het ja! Ebony Vale Chardonnay - hvit. Fantastisk god! Smaker som ordentlig vin. Er 0,05% alkohol i den, men jeg tror da vitterlig ikke det kan skade noe, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå