baby ventes 11 mars :) Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 jeg har alltid liggi langt ned men nå hadde jeg kommet meg litt høyere opp på det grønne feltet og ligger på ca 27 cm,,, har gått opp mine 2 første kilo og er så fornøyd nå
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 29,5 cm her.. Har ligget "midt på" hele tiden..Gått opp ca 4 kg..
baby ventes 11 mars :) Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 ja da er du ikke sånn kjempestor du heller da er du høy også? jeg er 1,78 det kan ha noe og si ifh til sfmålet sa jm til meg. du har jo lit mer og skryte av da , men så lenge alt er bra med babyen så er jeg bare glad at jeg ikke er så stor
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Å, jeg er ikke mer enn 1,63! Men forrige ul jeg var på (3D i uke 27) var babyen faktisk litt over snittet. Så jeg tar det ganske med ro, selv om det er litt frustrerende at det går så tregt med magen. Den er ganske liten.. ser ikke ut som at jeg er 7 mnd på vei hvertfall!
baby ventes 11 mars :) Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2009 he he nei det er stor forskjell på magene jeg har sett på den danske siden din mave.dk der er det ganske store forskjeller i de samme ukene... så tilogmed noen med nesten flate mager bare noen uker unna fødsel, så alt er normalt tydligvis jeg trodde jeg skulle bli kjempe stor og gå opp masse jeg, men der tok jeg vist veldig feil.
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Hehe, for min del er det ennå ett par mnd igjen, så mye kan skje! Skal jo bare være glad om jeg slipper å se ut som en jumbojet i alt for mange uker! Hvor langt er du på vei da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå