Gå til innhold

ekstremt mye luft imagen - ser høygravid ut!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste uka har jeg hatt så oppblåst mage at det ser ut som jeg er rundt 5 månd på vei, ikke tull! g det er så plagsomt. Er kun to mnd på vei og har nettopp sagt det til noen på jobb, og det var et par som sa at de hadde hatt mistanke om det... Det er så slitsomt, noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kjenner meg veldig godt igjen! Jeg er også to måneder på vei...men ser atskillig større og. Du har vel ikke løs mage og sånn også?

Første barn?

Skrevet

huff ja. sliter med det samme.. folk titter på meg å vet at de egentlig har lyst til å spørre. men er jo bare 7uker. å har ikke fortalt det til noen.

her er det 3mann. syntes ikke jeg kan begynne med mamma bukser heller da..for buksene sitter jo ikke godt da..har jo litt"flesk" men ikke unormalt mye etter to barn!!!

noen råd hadde kommet godt med!!!!

Skrevet

Vet jo at biola, cultura og disse produktene hadde hjulpet hvis jeg ikke var gravid. Spm er jo bare om disse er noe av fy-fy-matvarene... ??

Er ganske slitsomt å ha mye luft og løs mage.. Har også hatt litt ekstra på magen etter forrige graviditet, men har ikke sett så gravid ut... Har like stor mage som en venninne som snart er i 6.måned:(

Skrevet

henger meg på her...7+1, og oppblåst som bare det...jeg er også litt løs, og har luftsmerter;-(

med nr 1 fikkk jeg mage veldig sent...uke 24 ca...men husker at jeg følte meg oppblåst i starten.men jeg har litt mer rundt midjen denne gangen dessverre, og på kvelden ser jeg ut som jeg er 5 mnd på vei...

Skrevet

Skal på min første kontroll neste uke.. da skal jeg spørre om det finnes noe som kan hjelpe oss med ballongmager!!

Skrevet

Sånn er det her også... Spesielt om kvelden, men nå også om dagen. Etter 12 kan jeg jo kun bevege meg der folk vet jeg er gravid;)

Ser helt villt ut.

Skrevet

Jeg er ikke løs i magen da, jeg har mer det motsatte problem.

Skrevet

Litt problemer i den retning jeg og, men når det først kommer, men er lløst når det først kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...