Gå til innhold

Mange fra Trondheim her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mange det er fra trondheim her som har termin om ikke så lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Trondheim, og hadde termin sist onsdag. Føder forhåpentligvis en av de nærmeste dagene på St. Olavs! :)

Skrevet

jeg er også fra trondheim, har termin 5.mars. enn du?

Skrevet

jeg er fra trondheim og har termin 25 januar

Skrevet

Jeg er fra Trondheim, Byåsen. Har termin 17.feb.

Skrevet

Er fra Heimdal, har termin om 4 dager.

Skrevet

Jepp, Trånnhjæmm ja!!

Termin 8.mars:)

Skrevet

Skal føde på st.olav. Hadde termin 3.januar. Mulig det blir vurdert igangsetting på mandag omdet ikke hender noe i helga.. *hååååper*

Skrevet

St. Olavs har jo gått ut i avisa og sagt de har nye rutiner rundt igangsetting: Alle skal få tilbud om å bli igangsatt ei uke etter termin. Ergo burde du jo definitivt få bli satt igang mandag - dersom du har et barn i hodeleie da? Lykke til! :)

Skrevet

Bor ikke i Trondheim nå, men har gjort det i 9 år og er gift med en tronhjemmer og skal føde i Trondheim, teller det? :-) Termin 7. mars og tenkte å føde på termin jeg.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...