GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Lurer på hvor mange det er fra trondheim her som har termin om ikke så lenge?
Itsrejk Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Jeg er fra Trondheim, og hadde termin sist onsdag. Føder forhåpentligvis en av de nærmeste dagene på St. Olavs!
molla81 Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 jeg er også fra trondheim, har termin 5.mars. enn du?
Cecilie`s mor Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 jeg er fra trondheim og har termin 25 januar
nr 3 :D høygravid <3 Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Jeg er fra Trondheim, Byåsen. Har termin 17.feb.
Silje med snuppa i magen <3 Skrevet 10. januar 2009 #10 Skrevet 10. januar 2009 Jepp, Trånnhjæmm ja!! Termin 8.mars:)
angel-li Skrevet 10. januar 2009 #11 Skrevet 10. januar 2009 Skal føde på st.olav. Hadde termin 3.januar. Mulig det blir vurdert igangsetting på mandag omdet ikke hender noe i helga.. *hååååper*
Itsrejk Skrevet 10. januar 2009 #12 Skrevet 10. januar 2009 St. Olavs har jo gått ut i avisa og sagt de har nye rutiner rundt igangsetting: Alle skal få tilbud om å bli igangsatt ei uke etter termin. Ergo burde du jo definitivt få bli satt igang mandag - dersom du har et barn i hodeleie da? Lykke til!
2 vidunderjenter Skrevet 10. januar 2009 #13 Skrevet 10. januar 2009 Bor ikke i Trondheim nå, men har gjort det i 9 år og er gift med en tronhjemmer og skal føde i Trondheim, teller det? :-) Termin 7. mars og tenkte å føde på termin jeg.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå