Gjest Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har en mistanke om at jeg er gravid......Jeg hadde hormonspiral i to mnd for ei tid tilbake. Etter det skulle jeg bruke p-piller igjen. Men jeg gidda ikke å vente til jeg fikk mensen med å begynne med dem så jeg bare begynte en dag. På andre dagen klarte vi ikke å styre oss lenger :-P *grisene!!* Et par dager etterpå fikk jeg slik utflod som jeg har hatt ved eggløsning... iiiikkk! For noen dager siden fikk jeg ekstremt lyst på brokkoli i fløtesaus (!) og senere fikk jeg ekstremt lyst på kylling (det jeg hadde dilla på i forrige svangerskapet). Og i den siste tiden har jeg fått veeeeldig kort lunte og er blitt overfølsom. Gråter for alt og ingenting! Ellers så har jeg ikke kjent noe, men har jo vondt i magen fra før. Lurer p0å om jeg skal kjøpe graviditetstest i morgen, eller vente til legetimen på mandag....huff. Verken jeg eller samboer er ikke klar for en ny baby, men jeg klarer ikke å evt. ta abort! (Dette har vi selvfølgelig skulle tenkt på den kvelden vi absolutt måtte ha oss!!). Æsj, jeg måtte bare blåse ut litt her! Føler meg litt bedre etterpå....;-) Er så glad for at dere er her! :-)
Kulå Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hadde det vært meg hadde jeg aldri klart å vente til over helga. Så jeg syns du skal kjøpe en test, sånn at vi, merk vi, hehe, får vite om du er gravid eller ei ; ) Men for å si det sånn får jeg mange diller uten å være gravid, så det er jo ikke sikkert det er en pekepinn, derimot det ustabile humøret ; ) Neida, men ta en test du så vet du, og får nok slappet litt mer av i helga.
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Ja, du ble vel nysgjerrig nå :-P Jeg også forsåvidt. Huff, da må jeg kjøre meg en tur i morgen. Kan ikke handle graviditetstest på butikken her som alle kjenner meg :-P
alvis Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Oi,oi! Nei, du får bare ta en test imorgen og fortelle oss hva den viser:) Det er jo så koseligt med baby!
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Ta en gravididtetstest kjapt så du får kuttet p-pillene hvis du er gravid (med mindre du har stoppet å ta dem allerede). Ikke ta sorgene på forskudd. Selv om dere ikke kjenner dere klare så kan det hende følelsene endrer seg kjapt hvis dere evt får bekreftet mistankene Også får de to mye glede av hverandre opp gjennom oppveksten når de kommer så tett i tid da.
skorpionfruen Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Hehe velkommen til klubben. Får se om vi ble gravid samtidig siden vi ble forlovet stort sett samtidig Her var det ikke akkurat mening heller. Men jeg orket ikke bare å begynne på p-pillen skulle bruke alternativ prevansjon til neste mens. Så var det den ene gangen da.... )
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Oi, ja da får vi se og høre, som mamma pleier å si ;-) Jeg kjøpte ikke test i går, så jeg må nok vente til i morgen. Jeg må si jeg grugleder meg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå