Gå til innhold

Å neeeeeeeiiiiii!!!! Gravid????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mistanke om at jeg er gravid......Jeg hadde hormonspiral i to mnd for ei tid tilbake. Etter det skulle jeg bruke p-piller igjen. Men jeg gidda ikke å vente til jeg fikk mensen med å begynne med dem så jeg bare begynte en dag.

På andre dagen klarte vi ikke å styre oss lenger :-P *grisene!!*

Et par dager etterpå fikk jeg slik utflod som jeg har hatt ved eggløsning... iiiikkk!

For noen dager siden fikk jeg ekstremt lyst på brokkoli i fløtesaus (!) og senere fikk jeg ekstremt lyst på kylling (det jeg hadde dilla på i forrige svangerskapet). Og i den siste tiden har jeg fått veeeeldig kort lunte og er blitt overfølsom. Gråter for alt og ingenting!

Ellers så har jeg ikke kjent noe, men har jo vondt i magen fra før. Lurer p0å om jeg skal kjøpe graviditetstest i morgen, eller vente til legetimen på mandag....huff.

Verken jeg eller samboer er ikke klar for en ny baby, men jeg klarer ikke å evt. ta abort! (Dette har vi selvfølgelig skulle tenkt på den kvelden vi absolutt måtte ha oss!!).

Æsj, jeg måtte bare blåse ut litt her! Føler meg litt bedre etterpå....;-)

Er så glad for at dere er her! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg aldri klart å vente til over helga.

Så jeg syns du skal kjøpe en test, sånn at vi, merk vi, hehe, får vite om du er gravid eller ei ; )

Men for å si det sånn får jeg mange diller uten å være gravid, så det er jo ikke sikkert det er en pekepinn, derimot det ustabile humøret ; )

Neida, men ta en test du så vet du, og får nok slappet litt mer av i helga.

Skrevet

Ja, du ble vel nysgjerrig nå :-P Jeg også forsåvidt. Huff, da må jeg kjøre meg en tur i morgen. Kan ikke handle graviditetstest på butikken her som alle kjenner meg :-P

Skrevet

Oi,oi! Nei, du får bare ta en test imorgen og fortelle oss hva den viser:) Det er jo så koseligt med baby!

Skrevet

Ta en gravididtetstest kjapt så du får kuttet p-pillene hvis du er gravid (med mindre du har stoppet å ta dem allerede).

Ikke ta sorgene på forskudd. Selv om dere ikke kjenner dere klare så kan det hende følelsene endrer seg kjapt hvis dere evt får bekreftet mistankene :)

Også får de to mye glede av hverandre opp gjennom oppveksten når de kommer så tett i tid da.

Skrevet

¤løp å kjøp¤ hehe:)

Skrevet

Hehe velkommen til klubben. Får se om vi ble gravid samtidig siden vi ble forlovet stort sett samtidig :)

Her var det ikke akkurat mening heller. Men jeg orket ikke bare å begynne på p-pillen skulle bruke alternativ prevansjon til neste mens. Så var det den ene gangen da.... :o)

Skrevet

Oi, ja da får vi se og høre, som mamma pleier å si ;-)

Jeg kjøpte ikke test i går, så jeg må nok vente til i morgen. Jeg må si jeg grugleder meg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...