Gå til innhold

uhhhhhhh, brystvortene blir ømmere og ømmere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

selve puppene er ikke noe ømme ,men brystvortene er på grensa til vonde,,,,når jeg går ute må jeg omtrent pakke inn puppene for at kulda ikke skal komme på brystvortene, he he, det gjør nemmelig j....vondt, nesten som neglesprett. andre som har det sånn? er dette endel av det at man er på den siste delen av svangerskapet? er i uke 32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uker på vei:S har ikke hatt så vondt i brystene under svangerskapet så rart man kan få vondt i nippelsene liksom:s

Tror det er sånn i slutten av svangeskapet at man får vonderen.. er litt om i brystene oxo føles som før man fikk mensen da ble brystene ømme...

Håper det går bra med deg=)

KLem

Skrevet

hei da er vi like langt på vei:) og jeg og har det sånn.. tipper at dette med puppene som alt annet er veldig forskjellig fra person til person.. men jo lenger uti vi kommer så må vi bare pakke dem gooodt inn og ha de som våres midlertidige;P hehe

Skrevet

ja, he he- jeg har oppdaget noe annet rart også som jeg nesten ikke tør å si,,, vist jeg klemmer, vrir eller noe på brystvortene så sparker babyen,,,, først trodde jeg det var tilfeldig, men det skjer hele tiden,,, han kan har vært rolig lenge,men så gjør jeg det og han beveger seg,,,, kanskje jeg har blitt sinnsyk???? he he. har jo hørt noe om sammentrekninger i livmor ved

bryststimulering eller noe, men trodde det hadde noe med fødsel å gjøre???? synes det her er veldig merkelig ihvertfall :) he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...