Gå til innhold

Størrelseforskjell...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det størrelseforskjell på magene deres på morgenen og kvelden???

Min er ganske så "liten" på morgenkvisten, men på kvelden TUTER den bare ut...føler at det er ENORM forkjell...

Har dere det sånn og har dere eventuellt noe peiling på hvorfor?

Skal til JM til fredag, så skal høre med henne da... Er forøvrig 35+0 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn er det hos meg også! :) har bare tenkt at det er fordi magen fyller seg opp med mat i løpet av dagen jeg! hehe. og at tyngdekraften også gjør sitt. men vet jo ikke helt da...! :)

Skrevet

Jepp! Har vært sånn gjennom hjele svangerskapet. Regner med at vann hoper seg opp også jeg i løpet av dagen Man veier jo som regel også mer om morgenen enn om kvelden.

Skrevet

min er værst om morgenen den. den strutter ut så ille at jeg må ha hjelp ut av sengen.he....he..... føler meg stor da ja. føler at den er mer "hengete"utover dagen.

Skrevet

Du mener vel at man veier mer om kvelden enn om morgenen?

Skrevet

Jah... Selvfølgelig. Mer om kvelden enn om morgenen ja ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...