Gå til innhold

Hva tror du selv at du får??? Og hva mener andre du får?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg veit jeg får jente. er så boooombe sikker..

åså har jeg vært å sett på 3 kinesiske fødsels kart og alle 3 viser jente på meg:P

så da blir det vell en til jente da :D spennende og se på UL da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg får ei jenta. Har vært så sinnsykt dårlig og da sier alle at jeg får ei jente. Har ei jente fra før og da var jeg også dårlig... Blir spennende dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chinagold.com sier gutt,jeg føler gutt,pappan sier gutt,og venninne tror gutt,blir spennende se hva UL sier,,, =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg får jente, familien min tror også at jeg får jente. Men familien til samboeren tror jeg får gutt. hehe :P blir moro å se på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg får en jente denne gangen :) samboer tror gutt alle andre tipper jente :) har 2 gutter og 1 jente fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på ulltralyd for å sjekke nakkefold i uke 12 - da så legen at det er en gutt. Var litt overrasket over at hun kunne se det så tidlig. Men legen sa hun var 100 prosent sikker og viste meg hvorfor.

Så nå er det bare å prøve å finne et navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror selv at jeg får jente :) Men samboeren tror det er gutt.. Vi skal på UL i februar, så det blir kjempe spennende og høre hva det er :) Bare det lille nurket er velskapt så er det, det samme hva som kommer egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...