Gå til innhold

Når kommer studielånet denne måneden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert andre som har spurt før meg, men jeg spør allikevel jeg... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva slags skole du går på, men jeg går på privat høyskole, og jeg fikk det på mandag.

Skrevet

Er det ikke samme dato så lenge man får penger fra Lånekassen da?

Skrevet

Det kommer an på når du har sendt inn signert gjeldsbrev og betalt semesteravgiften. Jeg fikk mitt i begynnelsen av uken.

Skrevet

Det er jo ikke noe gjeldsbrev eller semesteravgift nå i januar eller? Betalte jo i august...og gjeldsbrevet gjelder for høst/vår

Skrevet

Da skal du bare betale semesteravgiften. Hvis man må det der du går da.. Vet at man må det på universitet og høyskole.

Skrevet

Lånekassen betaler ikke ut studielån før skolen har bekreftet at du er tatt opp til studier, og det gjør de som regel ikke før man har betalt semesteravgiften.

Skrevet

æsj...den mailen har jeg jo ikke fått da, så det har jeg ikke tenkt på en gang...Rart de ikke har purret på meg.

Skrevet

Fristen pleier ikke å gå ut før februar, men hvis du ikke betaler så får du ikke lånet før i februar heller.

Skrevet

Har vært inne og betalt nå, så da registreres det vel over helgen en gang...dobbeltæsj!

Skrevet

Jeg går på BI og betaler studieavgift 2 ganger i året og har aldri måtte betale studieavgiften før jeg har mottatt studielånet. Hvilken skole går du?

Skrevet

Jeg hadde ringt lånekassen jeg hadde jeg vært deg.

Skrevet

Går på Høyskolen i Akershus...Tror nok jeg måtte betale sem.avgiften før jeg fikk lånet forrige semester, men tenkte ikke over den nå, siden jeg ikke fikk noen mail om at jeg måtte betale. Har hatt så mye å tenke på med eksamner og greier, at det falt helt i glemmeboka å sjekke etter også.

Skrevet

må betale og få registrert semesteravgiften først, ihvertfall her jeg går :)

universitet!

Skrevet

jeg måtte registrere og godta fagene jeg skulle ta denne våren. Da sender universitetet her vertfall melding til lånekassen at en er student videre og skal opp til eksamen. jeg betalte også studentavgift i Desember. Fikk utbetalt på mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...