*Angelface* Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Selger min babydoppler da jeg er kommet så langt i svangerskapet! Du kan tilogmed koble den til PCn slika at du kan overføre hjertelydene til PCn! Er kanskje brukt 15 ganger, og følger med gel. LCDbeskyttelsen er enda ikke tatt av (plast) Selger den for 700 kr! Jeg ga 1350 kr med frakt. Send meg gjerne mail adr. for bilder:)
*Angelface* Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 Hvor mange hjerteslag i min Her er en oversikt over doppleren: 3MHz ultrasonic probe with standard high sensitivity ●Real-time FHR and average FHR ●Sound alarm function when FHR is out of the normal range ●BIG LCD display ●Built-in speaker ●Clear Backlight ●Audio output for recording the sound to your computer ●Battery energy indication ●Automatic switch-off ●With 30g ultrasonic gel, rechargeable battery and charger ●Once fully charged can be used for about eight hours ●Both 110v/220v chargers are available according to your region ●1 year warranty
Tre skjønne Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Er interessert og har sendt deg en PM ;D
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Jeg vil også ha! Flere som skal selge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå