Gjest Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Sliter med å velge:) Aller mest interresert i forslag til gutt, men koselig å høre fra dere som har jenter også!
~sjiraff~ Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Må man ha ett tema på barnerommet da? Hva med å vente til ungen er så gammel han han selv kan uttrykke hva han synes er kult.
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Her har vi Juno seng og lysranker.. Tema synes jeg det er litt vanskelig å gjennomføre. Og det er ikke så fint heller med Ole Brum og Cars-tema.. Men, smak og behag.
BettyBoob Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 har ikke noe "tema", lyseblått rom med hvite møbler, "biler" -sengelampe, en dragelampe hengende i taket. han er ikke 3 enda, så han bryr seg lite, men synes det er stas med den "biler"-lampa : )
trippeltopp Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Vi har monstertema. Sånne snille monster allá uglydolls. Veeeeldig søte
tezzie Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har ridder-tema til min sønn, med borg, og drager. Ikea hadde mye sånt for et par år tilbake. Drage tepper, og fakkel lamper. Jeg malte rommet med to-delt farge isblå og lys blå, skillet ble midt på veggen og skal forstille borg. Sånn opp og ned hele veien rundt. Har bilder av det på profilen min tror jeg
PinkBabyDoll Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Vi har Ole Brumm etter ønske fra vesla på 2,5 år. Hun er helt hekta på han da, og ettersom det er hennes rom får hun det selv om jeg ikke synes det er superfint akkurat...
milla84 Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Vi har bil som tema på rommet til gutten vår. Ikke fra filmen biler, men andre biler. Har kjøpt bil-wallies og han har en benk på rommet sitt med to lekekasser inni som har bilmerke på seg. Litt vanskelig å forklare men. Er veldig fornøyd med rommet hans og han er kjempestolt av det selv også. Vi har brukt sterke farger på rommet også da. men har tonet det ned med hvit tak og hvite lister. Også har vi holdt oss til to farger.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 vi har ole brumm til hun på 10 mnd å til hun på 6 år har hun valgt seg bratz.. har kun en vegg me motiv resten er ensfarget..
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 har prinsetema vi....Guttene våres på snart 3 og 2mnd deler rom så har samme stil på begge sider av rommet lyseblått...hvite stoler og møbler, himmelblå tapet, laget en del prinseting selv til rommet,, men også en del sia prins og le petit prince ting overalt
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. januar 2009 #11 Skrevet 9. januar 2009 Har ikke noe tema, men har bygd inn køyesenga som en borg. Minste bor i et klesskap =P
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. januar 2009 #12 Skrevet 9. januar 2009 http://juneaakre.blogspot.com/2008/12/jeg-erhar-vrt-syk.html (bilde)
flust Skrevet 9. januar 2009 #13 Skrevet 9. januar 2009 Jenta mi hadde i utgangspunktet dyr som tema, hvis man kan kalle det det. Hvite vegger og hvite møbler, men fargerike gardiner med dyremotiv, kosedyr og blomster som pynter opp. Etter hvert som hun har blitt tre år har det samlet seg opp en del dilldall som ideelt sett kanskje ikke passer inn i noe som helst tema, men det er hennes rom, så jeg gidder ikke overstyre så veldig. Fargerikt er det iallefall.
erteposen + 4 Skrevet 9. januar 2009 #14 Skrevet 9. januar 2009 Jeg er ikke fan av typiske tema rom. Minstemann sitt rom fikset jeg for en stund siden. Han er veldig glad i mose/blad grønt og blått (jeg liker ikke helt det:). Malte rommet hvitt, med veggen bak sengen dalablå. En gamme seng og kommode malte jeg himmelblå og det er et grønt tre på veggen og store trebokstaver med navnet hans i grønt. Et par bilder på veggene med litt farge i eikerammer, et par løse eikehyller der han kan ha ting som ikke skal lekes med (sparebøsse osv), globus, blå liftgardiner, et stort ullteppe med striper (blå, grønt, gult, rosa osv) som dekker et kaldt eikelaminat gulv, og to skap fra Ivar serien (IKEA) som er malt hvite og montert jul på. Supert til å oppbevare bøker og leker i kurver uten at det ser rotete ut. Skapene har jeg limt runde speilfliser på, og i det ene er det lekekjøkken inni. Er fornøyd med "under sengen bokser" med hjul som er merket med lego, tog, spill og gjennomsiktige stablebokser med leker. Han kan rydde selv! Mannen min har akkurat laget en list med strikkhemper montert loddrett på veggen der kosedyr, sverd osv kan henges. Døren har jeg malt med metallmaling og tavlemaling slik der kan tegnes eller henges opp tegninger med magneter.
Renate :-) Skrevet 9. januar 2009 #15 Skrevet 9. januar 2009 Har laget et helt nydelig ( min mening da hehe ) rom til lillegutt nå når han fikk eget rom, 9mnd, temaet der er nok Ole Brum :-) Inntil han klarer å velge selv iallefall :-)
Snupi27 Skrevet 9. januar 2009 #16 Skrevet 9. januar 2009 først hadde vi ole brumm da hun var nyfødt. nå er hun snart 1 1/2 år og har prinsesse rom.. vi malte veggene i 2 forskjellige rosa nyanser med bord på midten med prinsesser på. og wallies. prinsesse gardiner.
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 9. januar 2009 #17 Skrevet 9. januar 2009 Her har vi ikke noe tema. Bare hvite vegger med diverse fargeblyantstreker på! Og møbler fra IKEA
*Rutletutt* Skrevet 9. januar 2009 #18 Skrevet 9. januar 2009 Her har gutten vår Ole Brumm-tema. Teppe, bord + stoler, kosedyr og sengetøy + lampe og sånne figurer til å ha på veggen i Ole Brumm. Vi ordnet det da han fikk eget rom da han var rundt halvannet år. Han er nå fire og ville nok valgt noe annet om han fikk velge selv...tror jeg...han liker godt Ole Brum og gjengen da, så ingen fare;o)
Grillet kylling Skrevet 9. januar 2009 #19 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har malt mange bilder av Stewie (babyen fra family guy)på rommet til mini;) Han er bare 6mnd,så kommer til å skifte tema når han blir litt eldre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå