Gå til innhold

Dilla på en krem:-O(samme som dilla -debatten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg dove body lotion fresh touch med agurk og grønn te ekstrakt fragrance for noen uker siden. Nå er jeg avhengig av denne! Bruker den to ganger om dagen og jeg er helt avhengig av at det skal lukte dette av meg..lukter på emg selv flere ganger om dagen...er helt gal!Jeg skulle kjøpe nye flasker her om dagen og de hadde dem ikke noen plass...jeg fikk helt panikkog ble drit sur og tok bussen til helt andre siden av byen for å få taki den! Er det mulig at jeg kan ha blitt avgengig av bare lukten eller er det kanskje noe stoffer i den som gjør meg avhengig?Noen med erfaringer...vet man kan få pica på lukter men..herregud da:-P Den lukter så godt at jeg mååå bare ha den!:-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har du lagt denne ut både her og der - med og uten nick. Hva er poenget?! Og hva vil du egentlig ha svar på her? Såvidt jeg ser har du ingen spørsmål i innlegget ditt? Fortell historien til mannen din 3 ganger og se hva han sier. Hva vil du egentlig?

Skrevet

Og hva er så DITT poeng da 16:48. Hvis det virkelig plager deg at hun har skrevet dette flerne plasse må du unngå og lese deg. Du har jo i tillegg lest alle innleggene hun har skrevet så det må jo tydeligvis interessere deg på en måte. Uansett: Jeg har dilla på biotherm sin ansiktskrem new energy

Skrevet

Tror ikke jeg tenkte særlig mye over det da jeg krysset av anonym! Hva jkeg vil.-..hva vil du..hvis det plager deg så kan du jo bare stikke av og drite å lese innlegget da din fjomp!

Skrevet

Og foresten så har jeg en god del spm i innlegget mitt! Jeg ba ikke om kritikk..jeg ba om svar og om det var andre som hadde det likedan..ta deg en tur på krangle du hvis du er så jævla sutrete.

Skrevet

Ha det likedan? Ja, det er sikkert så mange andre som har det sånn. Avhengig av et stoff i en krem? Jaja.. Lykke til med jakten på oppmerksomhet. Håper du får den boosten du trenger for å ha en fin dag.

Ja, jeg skal på krangle. Jeg har PMS, ikke sant? Jævla pms faktisk.

Skrevet

jeg var ikke ute etter oppmerksomhet...jeg er ute etter folk som har det som meg...jeg trur det er du som er ute etter oppmerksomhet her,,,du kan jo signere med nick neste gang så får vi se hvor frekk du er da?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...