Ksenia & Anjem Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15994427&sid=xz7cabZRzn8725213&pos=null&tot=null HVIS noen er int...må kjøpe ny vogn
Piipii Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har vært inne å sett på den, hadde du hatt den i sort, hadde jeg kjøpt den med en gang....
ToreTang Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Og jeg hadde sterkt vurdert den om du haddet kunnet sende:)
Ksenia & Anjem Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2009 Hmm..jeg KAN jo sende...hehe blir bare litt extra jobb..men
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #11 Skrevet 9. januar 2009 naturlig spørsmål det da når du selger den så tidlig..... men det står jo i annonsen for de som er interessert.
*dum&deiLig*™ Skrevet 9. januar 2009 #12 Skrevet 9. januar 2009 Lurte bare på hvorfor du selger drømmevogna som du reklamerte så heftig for bare en liten stund tilbake... Synes fremdeles at det er merkelig at du selger drømmevogna fordi storebror på 4+(?) trenger søskensete.
Ksenia & Anjem Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 9. januar 2009 Merkelig? Ja det synes du vel..Men det er nok grunnen. Det er ikke en stor feil på vogna eller noe jeg prøver å skjule. Det er vel ikke din sak om vi trenger søskenbrett til sønnen vår, som er 4 + som du så flott poengterer. Alle har forskjellig behov.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 9. januar 2009 #14 Skrevet 9. januar 2009 Får du ikke satt på søskenbrett, er det derfor? I så fall tror jeg at det søskenbrettet jeg har ville passet på vogna.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 9. januar 2009 #16 Skrevet 9. januar 2009 Jeg husker ikke hva det heter men det er sån at det store barnet kan både sitte og stå på det. Kjøpte det i den barnevognsbutikken på Grønland(ikke Rudo, den andre) Tror det kostet 400:- Kan sikkert få kjøpe mitt hvis du trenger det, har ikke bruk for det lenger.
*dum&deiLig*™ Skrevet 9. januar 2009 #17 Skrevet 9. januar 2009 Ja jeg synes det er rart. Du selger og kjøper vogner og utstyr over en lav sko. Det er iallefall inntrykket du gir her på dib. Jeg skrev 4+ med spørsmålstegn siden jeg ikke er sikker på hvor gammel sønnen din er annet en at jeg mener å ha oppfattet at han er over 4 år.
Gummianda:) Skrevet 10. januar 2009 #18 Skrevet 10. januar 2009 Hehe Var visst ikke så lett å spørre ang vogna med så hes stemme;) Men om den er ei god vogn i samme gate som OTH og TFK er det jo veldig interresant! Hadde egentlig bestemt meg for TFK, men akkurat nå triller jeg minstegutten rundt i storesøster sin ROSA OTH Så det haster litt med å finne ny vogn! Får lære av det, og ikke selge vogna før jeg finner ny neste gang
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. januar 2009 #19 Skrevet 10. januar 2009 Gummianda: Hvis det bare er trekket som er problemet, men du ikke egentlig trenger en vogn til, så kan du kjøpe nytt trekk til OTH'en:o)
Bægge dætern Skrevet 10. januar 2009 #20 Skrevet 10. januar 2009 la nå dama selge vogna si uten at du prøver å overbevise alle om å la være.................stått opp på feil fot?
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #21 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har også en lyseblå cangaroo å selge Og min grunn til å selge er rett og slett at jeg bare vil ha ny Om noen er int, og jeg sender også i posten har sendt en Emmaljunga Edge Duo i posten med både bag og sportsdel, og det gikk helt supert, sender da i oppkrav
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 10. januar 2009 #22 Skrevet 10. januar 2009 Humor =0). Her er det en mamma som ønsker seg ny vogn til sitt barn og blir utspurt hvorfor. HAHAH. Dum og deilig må byttet som til Dum og forfølger haha. Håper du får solgt den Mamma26 =0)
Gummianda:) Skrevet 10. januar 2009 #23 Skrevet 10. januar 2009 Takk for tips Men storesøster er bare to år, så jeg må nok beholde OTHen. Hun er jo så glad i rosa vogna si:)
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. januar 2009 #24 Skrevet 10. januar 2009 Prøver å overbevise alle om å la være? Jeg tipset om at det er mulig å bare kjøpe trekk, dersom det var trekket som var problemet til OTH'en. Er det ulovlig da? Ikke nødvendig å kjøpe en vogn til hvis det bare er rosafargen som var problemet. Jeg spurte HI om hvorfor hun skulle selge drømmevogna som hun nylig har kjøpt og reklamert for i det vide og det brede. HI har hatt mange vogner, og kjøper og selger ting hele tiden.
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. januar 2009 #25 Skrevet 10. januar 2009 2girls=0)lyst på nr 3=0): mulig du er ny her og ikke har fått med deg HI's maniske shopping med påfølgende salgsannonser? Hyggelig å kunne bidra til litt latter og glede for deg. Nick'et mitt beholder jeg;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå