Gå til innhold

Morkaken ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et helt patetisk spm som jeg og en venninde har sittet og diskutert litt i dag .. hehehe :P

Hvor gjør jordmødrene av morkaken når vi har født ... ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvorhen i verden?

Tar vare på den for forskning.

Kaster den.

Serverer den til første måltid etter fødselen.

Spiser den selv.

Skrevet

min gikk til studie pga jeg er reshus negativ.

de fleste blir vel endten brukt på en eller annen måte eller så blir de brent?

Skrevet

De har nok ikke lov til å bruke morkaka til noe uten å be om lov. Så det blir nok "kastet" på et eller annet hvis vil jeg tro.

Skrevet

De ser om du har røyka !!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ser om du har røyka ? Da har jeg et problem .. ops!!!!!!!!

Jeg har sagt at jeg ikke røyker og det står i helsekortet mitt.Orker ikke alt oppstyret selv om jeg røyker 2-3 om dagen.Er jeg avslørt via morkaka ?

Skrevet

Om du røyker kan morkaka bære preg av det, men hva skal de gjøre da, saksøke deg?

Skrevet

men det er ikke helt sikkert at de ser det ? blir redd jeg nå..

kan jo ikke saksøke meg, det er mitt valg ... men fysj, så flaut !!!!

Skrevet

Nei, tror ikke det er sikkert. De er nok mest opptatt av å sjekke hvor mye morkaka veier, sånn at de har en pekepinn på om alt kom ut eller om du kan ha rester igjen.

Ellers er det jo bare å si på neste kontroll at du tar et par røyk om dagen og ikke klarer å slutte. Er sikkert ingen krise det.

Skrevet

du er helt fantastisk kaklehøna verper igjen :) Du er faktisk et normalt menneske som ikke dømmer,men som klarer å se ting i forskjellige perspektiv.

Vedder på at du er en fantastisk kjæreste og mor også , med ditt IKKE DØMMENDE vesen ...

Skulle vært fler som deg!

Takk for gode innspill på noe som brått kom til å plage meg!

Skrevet

Takk, så pent sagt da anonym :)

Neida, dømmer ikke. Selv klarer jeg jo ikke slutte med søtsaker selv om jeg vet det ikke er sunt osv ... selv om jeg prøver osv. Jeg vet hvor vanskelig det er! Og 2-3 røyk er i seg selv så lite at det sier meg at du også faktisk virkelig bryr deg og gjør ditt beste for å redusere nikotinen. Lykke til med fødsel og sånt da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...