Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Jeg ville vært den versjonen av meg selv som fantaserer om å være, bare for å se om det er så fantastisk som jeg tror.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Jeg ville ha vært Osama Bin Laden - og så tatt livet av meg selv....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Utrolig bra svar anonym 16:55 Jeg støtter deg og ville vært den samme.Altså meg selv ,men med mine ønsketekninger om å være slank,være lang,ha rett blondt hår etc etc .. hehe ... Kanskje jeg hadde fått meg en aha opplevelse om at livet kanskje ikke hadde være så veldig mye mer fantastisk ... !!!
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 En Shaulin munk tror jeg eller noe i den gata der. Det må være utrolig spennende å ha så kontroll på kropp og sinn som de har
Tommage♀♂ Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Jeg ville vært Celina Midelfart, smart OG vakker. Nå er jeg bare dum og ulekker, hehe;p
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Jeg ville vært barnet mitt for å sjekke om jeg er flink å tolke signalene riktig, og om jeg stresser og styrer for mye
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Jeg ville vært en koma-pasient...Tenk all den deilige søvnen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå