FruMamma med nr 2 Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Her tror jeg det blir pai, men tenkte litt på en forrett også...Noen som har tips til en rask og enkel forrett?
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Jeg skal passe nabogutten så vi skal lage tomatsuppe og pannekaker i kveld vi=) Suppe er jo en fin forett...kan jo velge en enkelt og rask suppe selv da.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 tomatsuppe her og..lager brødskiver med paprika og smeltet ost i ovnen samens med jeg da mm. så kansje en sjokkis til kvelden
*fortryllende* Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Får besøk av et par venninner, og sambo foreslo at han kunne lage nachos til oss, det sier man ikke nei takk til Så da håper jeg det blir.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Vi skal ha mosakka og hvitlöksbröd med gresk salat:)
Skorpionen<3 Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Her blir det varme terteskjell med hvit saus, ny pella reker, erter, gulrøtter og fiskepudding. *NAM* Senere i kveld blir det vel noen biter av fruktnøtt-sjokoladen jeg kjøpte i går ^^
ninsoer Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 trodde man skulle holde seg unna reker, skalldyr og sånn.. vet ikke hva terteskjell er ...
Skorpionen<3 Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Ninsoer: Hadde SA for en måned siden, så tror ikke det er så farlig med skalldyr nå. Skal prøve å få ny spire i mai, og da skal jeg selvfølgelig ikke spise mer skalldyr. Må jo spise det nå som jeg har sjansen Terteskjell er skjell laget av butterdeig (?). http://www.tine.no/page?id=28&key=6884&cat=664
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 tror kanskje det blir kyllingvinger og hvitløksbaguetter her. enkel og grei fingermat. er fortsatt mett etter middagen
treningsberta Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 reker kan spises under hele svangerskapet. Krabber, skjell og annen skalldyr man skal holde seg unna.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 9. januar 2009 #11 Skrevet 9. januar 2009 Du kan spise annet skalldyr også, som kreps og hummer. Men ikke östers og krabbe innmat. Klörene er ok!
Hera Skrevet 9. januar 2009 #12 Skrevet 9. januar 2009 Her ble det kyllingvinger, ris, sweet and sour saus, rømme + salat:0)
blirjegsnartmamma Skrevet 9. januar 2009 #13 Skrevet 9. januar 2009 Vi har spist kyllingtapas, og koser oss med en god flaske vin Kanskje litt is etterpå? Mens vi nyter at jeg ikke er gravid enda. (noe positivt må man jo finne i at det ikke klaffer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå