Gå til innhold

Hva skal dere kose dere med i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her tror jeg det blir pai, men tenkte litt på en forrett også...Noen som har tips til en rask og enkel forrett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal passe nabogutten så vi skal lage tomatsuppe og pannekaker i kveld vi=) Suppe er jo en fin forett...kan jo velge en enkelt og rask suppe selv da.

Skrevet

tomatsuppe her og..lager brødskiver med paprika og smeltet ost i ovnen samens med jeg da :) mm.

så kansje en sjokkis til kvelden

Skrevet

Får besøk av et par venninner, og sambo foreslo at han kunne lage nachos til oss, det sier man ikke nei takk til ;) Så da håper jeg det blir.

Skrevet

Vi skal ha mosakka og hvitlöksbröd med gresk salat:)

Skrevet

Her blir det varme terteskjell med hvit saus, ny pella reker, erter, gulrøtter og fiskepudding. *NAM*

Senere i kveld blir det vel noen biter av fruktnøtt-sjokoladen jeg kjøpte i går ^^

Skrevet

trodde man skulle holde seg unna reker, skalldyr og sånn.. vet ikke hva terteskjell er ...

Skrevet

Ninsoer:

Hadde SA for en måned siden, så tror ikke det er så farlig med skalldyr nå.

Skal prøve å få ny spire i mai, og da skal jeg selvfølgelig ikke spise mer skalldyr. Må jo spise det nå som jeg har sjansen :)

Terteskjell er skjell laget av butterdeig (?).

http://www.tine.no/page?id=28&key=6884&cat=664

Skrevet

tror kanskje det blir kyllingvinger og hvitløksbaguetter her. enkel og grei fingermat. er fortsatt mett etter middagen

Skrevet

reker kan spises under hele svangerskapet. Krabber, skjell og annen skalldyr man skal holde seg unna.

Skrevet

Du kan spise annet skalldyr også, som kreps og hummer. Men ikke östers og krabbe innmat. Klörene er ok!

Skrevet

Her ble det kyllingvinger, ris, sweet and sour saus, rømme + salat:0)

Skrevet

Vi har spist kyllingtapas, og koser oss med en god flaske vin :)

Kanskje litt is etterpå?

Mens vi nyter at jeg ikke er gravid enda.

(noe positivt må man jo finne i at det ikke klaffer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...