Miss-Sixty Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Kommer det da slik at man må vise legetimasjon og skrive under på det? Eller taster man bare koden? Sambo er borte og jeg skal hente en dyr forsterker som han har bestilt og den må jeg betale på mastercardet hans. Men tør ikke det om jeg plutselig står der og må skrive under. (Det er jo ikke mitt kort)
It's all about me Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Forskjellig fra sted til sted, men jeg opplever oftere og oftere at det holder med kode.
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Det kommer helt an på butikken. Jeg opplever noen ganger at det er pinkode og andre ganger at jeg må signere ....
Miss-Sixty Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2009 Ok, nei da tør jeg ikke ta sjansen. Flaut om de tror jeg har stjålet det e.l.
Miss-Sixty Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2009 er det maks grense på 9900 kr eller noe i uttak i minibank?
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 Jeg brukte samboer sitt (fikk gavekort han da) og skrev under. Det var ikke noe problem. Men jeg skulle bruke det på Rimi og der tok de faktisk ikke mastercard! DET var pinlig det, siden jeg ikke hadde andre penger med meg. Og ikke hadde det hent/vent-knapp i kassa, så hun måtte slå ut alle varene mine! Jeg måtte ringe sambo og få han til å overføre penger til meg, for så å måtte slå inn varene igjen! Pinlig, men skulle egentlig ikke være det, for det var jo ikke min feil.
Bettybu Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 En del plasser der du ikke kan betale med mastercard... Bla på bilverktedet vi bruker... Og ikke ville de sende regning heller.. Blir fort dyrt med bil, og en bil går aldri i stykker nå men har penger på konto....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå