Gå til innhold

Ultralyd med videoopptak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer var på ordinær ultralyd på SUS tirsdag denne uken. Dette var veldig spennende og alt gikk kjempebra. Men d jeg savna var å få med videoopptak hjem. Vi fikk bare bilder der, og da får man jo ikke med hvordan babyen beveger seg.

Er det noen som vet hvor man kan gå på ultralyd i Stavanger området å få med seg videoopptak hjem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man tar 3d ul får man med seg en dvd med bilder og videosnutter hjem. Om du søker på stavanger+3d ul får du sikkert opp noen alternativer....

Skrevet

Takk for svar :) Skal prøve d.

Skrevet

Ring gyn Rune Mork Braut i Sandnes. Det er ein kjempekjekk gyn som eg har brukt mykje. Han har ikkje 3D, men der kan du få dvd med heim. Det har eg, og det er heilt fantastisk!!! Lukke til!

Skrevet

Ville bare skyte inn her at jeg trodde man måtte ha henvisning for å komme til Braut? Trodde ikke det gikk an å bestille privat der? Skal selv til han på ordinær UL og gleder meg veldig, hørt mye bra om han!

Skrevet

Ja, og nå kom jeg på.. at jeg tror det går an å få dvd-opptak ved Hinnaklinikken, men er ikke helt sikker. Der går det iallfall an å bestille privat uten å ha fått henvisning! Men er nok litt ventetid ettersom jeg har hørt.. Ellers er det jo endel jordmødre, bl.a. Mamastork og Sigrids Ultra, er ikke sikker på om de tilbyr dvd men det går jo fort å ringe for å sjekke:) Lykketil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...