Gå til innhold

Testoman trenger råd.. Samme som på BliGravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I det siste har mine uregelmessige sykluser klart å stabilisere seg på ca. 34 dager. Idag er min 38de dag, og fortsatt ingen tante. Mine pmstegn endrer seg egentlig hver eneste periode, og annenhver syklus lurer meg til å tro at jeg kanskje er gravid. Helt til tanta kommer og ødelegger alt ;) Denne gangen føles det annerledes, men igjen - Det tror jeg sikkert hver gang. Det som er annerledes denne gangen er at brystene igrunn ikke er så ømme som de pleier, men brystvortene klør noe inni hampen! Men jeg tror vel ikke at de er noe mørkere enn hva de pleier å være.. I tillegg så har jeg opptil flere dobesøk i timen, selv når jeg drikker så mye som jeg pleier. Dette er vel heller ikke et tegn på pms jeg er vant til. Grunnen til at jeg poster her istedet for å løpe å kjøpe meg en test, er at jeg er så lei av negative tester :/ Og jeg tror nok jeg har et gen for testmomani, dessverre. Så min plan var at jeg ikke skulle gjøre noe før helgen er over, for så å kjøpe test på mandag og ta den tirsdagsmorgen. Men nå er det mye lettere i teorien.

I tillegg så har jeg på en måte ingen å prate med dette om. Samboeren min er relativt lei av dette maset mitt om kroppen min, noe som er forståelig. Han har egentlig sagt at han ikke har så lyst til å høre om diverse symptomer og tester, før graviditetstesten viser positiv :P og igrunn så har ikke jeg noe lyst til å bry meg om det før den er postiv jeg heller, men det er som om den beskjeden aldri kommer frem inni hodet mitt. Det er litt merkelig igrunn. Særlig er denne perioden mellom el og tr helt uutholdelig! Håper dere kan komme med noen råd til meg. Burde jeg løpe og kjøpe meg en test idag? Eller vente litt til for å se om tanta bare har blitt litt forskjøvet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også nevne at jeg tok en billig eltest jeg hadde liggende, og den var negativ. Da er vel sannsynligheten for at en gravidtetstest også slår ut negativ ganske stor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...