Gå til innhold

Fri en dag i uken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du fikk mulighet til å ta fri en dag i uken fra en 100 % stilling:

Hvilken ukedag ville du valgt og hva ville du brukt dagen til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper å ta fri en dag i uken når jeg skal tilbake til jobb, fredag hadde vært greit men kommer jo anpå arbeidsgiver. Jeg vil ta meg av hus og heim, dvs vaske klær, vaske hus, lage opp noen middager, ta en storhandel så egentlig ikke en "fri" dag. Men tror det kan hjelpe på kaoset det er å holde styr på en familie på 4...

Skrevet

Jeg har fri hver fredag,det er deilig.

Men såtenker jeg,att en onsdag hadde jo også vært fint,for da hadde jobbtiden blitt mere delt..

Skrevet

hadde fri hver onsdag tidligere, og det funker veldig greit:), korter ned uken!

Skrevet

Hadde helt klart tatt fri fredager om jeg hadde hatt den muligheten.. Genialt med langhelg;)

Men hadde nok brukt dagen til trening, ordne i huset og hente barna så tidlig som mulig i bhg eller hatt de hjemme/med meg hele dagen:)

Skrevet

Jeg har "fri" hver onsdag. Men det er nesten den mest stressende dagen i uken, for da har jeg så mye som skal ordnes... Deilig å ha en dag til å få gjort de tingene da, skjønner ikke når jeg skulle få gjort det ellers. Det går i rydding og vasking, klesvask, innkjøp osv osv.

Skrevet

jeg hadde torsdager.. helt genialt... jobber 3 dager, så fri en dag, så er det bare 1 dag igjen på jobb, så er det helg!!! deilig.. synes fredager er koselig på jobb, så kommer jeg hjem til rent hus, for det gjorde jeg jo dagen før....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...