Gå til innhold

YESS!!! (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg vært på ultralyd... og nå var den tvillingen det var SA på helt vekke, posen og alt... men den andre var der fortsatt:) enda ikke noe hjerte, er ca 5 uker på vei mener de... kunne se det var noe der, men om det er et voksende foster etc visste de ikke.. vet ikke før ved neste ul.. har fått time 20 og skal da se et lite hjerte om alt er som det skal være:)

så yess, det var ikke nr 2 som kom ut ivertfall! håpet er der:)

er vel positivt at i forigår såg vi ingenting inni posen, men idag var det noe der...så håper det er en liten bebis som vokser:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. trist å høre at begge ikke overlevde, men du har iallefall en du kan ta godt vare på. legen min trur kanskje jeg kanskje har sa nå, men kan jo hende ikke, ringte føden på ahus, der skulle jeg bli ringt opp igjen, så håper alt er bra med stjerna mi!!

Skrevet

krysser fingrene for deg:) må si fra hvordan det går... lykke til:)

Skrevet

Det skal jeg gjøre, håper på en UL i dag. og at jeg ser noe liv, er 7 uker på vei. Hvor er det du bor?? har du termin i september du oxo??

Skrevet

bor i bergen, du da? terminen blir nok i begynnelsen av september hvis det stemmer det legene sier:)

Skrevet

Jeg bor ved oslo.. hehe.. skal på undersøkelse mandag kl 10. så skulle jeg ringe i morra hvis de hadde tid får jeg det i morra. da sikkert ul oxo.. blir spennende.. håper alt er bra med stjerna mi. Håper en vokser inni meg og at det ikke er over allerede nå..

Skrevet

tar du det privat da eller? gleder meg til neste tirsdag jeg:) men syns de er litt småfrekke... fikk beskjed at dette hadde jeg ikke krav på osv, disse ul'ene jeg har hatt til nå... hallo liksom.. har jo hatt sa...

Skrevet

Nei, får det på sykehuset, pga blødning. man blir sittende igjen med en dårlig følelse. for vi som er gravide har veldig lyst til at babyen har det bra, og når man har hatt sa, eller man fr en blødning synes jeg at man skulle fått tatt ul uansett, for å bli roet ned selv, har vært litt stresset nå siden ingen sier noe, men når jeg fikk vite av legen på sykehuset at jeg kunne komme på en undersøkelse mandag og ringe og høre om de hadde tid i morr ble jeg mere rolig, og dermed forsvant litt av smertene også siden jeg ble roet ned,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...