Gå til innhold

hvilken vogn pose ska jeg velge. trenger tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står egentlig mellom voksi urban eller Odenwälder . jeg vet den siste kom på sisteplass i testen, men disse testene skal vel tas med en klype salt kanskje? for to år siden kom Odenwalder best ut i test sjekket jeg....

i allefall... kan dere komme for for/ mot på disse posene? setter pris på masse svar!! PS: venter februarbaby...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjenner ikke til noen av disse posene jeg...

selv har jeg kjøpt vognpose på www.going.no og er kjemep fornøyd med den. den er veldig fin syns jeg også er den lett og hendig...

den passer fortsatt til gutten min som er 21 mnd. han sover i den i bhg.

Den er nok ikke så varm som de to du nevner, men den koster jo bare 495 kr så den er jo myyyyye billigere, men nesten like bra!! vennina mi har voksi, og hun bruker de samme klærne på sin baby som jeg gjør på min, eneste er at jeg legger et pledd over gutten min inni posen på de kaldeste dagene...

Skrevet

Hvordan tør dere å tenke på anskaffelse av Odenwalder når de tar fyr på ett sekund? Er ikke mer enn en liten sigarettglo som skal til før de blir antent...

Skrevet

Jeg har voksi. Den er som testen sier tung, men vi bruker den jo oppi vogna, så det spiller ingen rolle. Synes også det er godt at den er så kompakt, får pakket den godt rundt barnet og det ligger støtt i vogna.

Voksi har også plate som kan festes inni posen. Da kan du ta sovende baby med deg ved å løfte hele posen opp med håndtakene uten å vekke barnet!

Skrevet

hei.jeg har odenwalder til minstemann og kjøpt lik til neste..kjempe lett og god.Var innom forhandler i dag og nevnte testen..Han synes det var utrolig rart da denne posen er europas mest solgte pose..Synes selv dette virker litt rart,så mange som skryter og er fornøyde med posen..Og den har tidligere vært BEST I TEST...Kanskje hele testen er kjøpt og betalt:) Noen produsenter som selger for lite og vil danke ut Odenwalder..Var jo flere i testen som tok lett fyr..Ikke bare odenwalder,men,det ble veldig fokusert på akkurat den...Ja ja..Opp til hver enkelt dette med vognposevalg..men som sagt det var ikke den eneste posen som tok fyr..virker som noen glemmer dette...

Skrevet

Liker best saueskinn,jeg. Er det no galt med de også? Så ikke den testen jeg...

Skrevet

Saueskinn var ikke i testen, men mener nå å ha hørt noe galt om de også :-S

Ang Odewalder, så er det jo faktisk ikke slik at den tar fyr helt av seg selv. Om jeg ikke husker helt feil, så var det ikke mange sekunders forskjell på mange av posene. Heldigvis røyker ingen av oss, og jeg tviler på at jeg setter ungen uten tilsyn i nærheten av et bål eller åpen flamme uansett! Kommer aldri til å stole på syntetisk stoff nær flamme. Det inkluderer også klærne og dunjakker jeg måtte bruke på tur og i nærheten av bål. Er jo bare å bruke sunn fornuft og normalt vett!

Skrevet

Så rart... tråden ble ikke dyttet til toppen :-|

Skrevet

jeg anbefaler lammeskinnsposen fra varmoggo.com

billig og bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...