*toppris* Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 da har jeg vært på ultralyd... og nå var den tvillingen det var SA på helt vekke, posen og alt... men den andre var der fortsatt:) enda ikke noe hjerte, er ca 5 uker på vei mener de... kunne se det var noe der, men om det er et voksende foster etc visste de ikke.. vet ikke før ved neste ul.. har fått time 20 og skal da se et lite hjerte om alt er som det skal være:) så yess, det var ikke nr 2 som kom ut ivertfall! håpet er der:) er vel positivt at i forigår såg vi ingenting inni posen, men idag var det noe der...så håper det er en liten bebis som vokser:)
Sjokolademonsen m/kul på magen Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Så fint da at den enda er der.. For tre år siden mistet jeg oxo en tvilling, men den andre ble igjen. Og har nå en fin liten gutt på 2,5 år. Ønsker deg masse lykke til )
Bevind *har født*:) Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Å så godt å høre!!! Har tenkt på deg i dag og krysset alt jeg har å krysse:) Skal fortsette med det til du har vært på ny ul og fått sett at hjertet banker og alt er som det skal være:)) Lykke til!!!!!!!
Randis Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 En stor lettelse inn til videre da. Det var gode nyheter. Lykke til videre.
*SmurfeMamma* Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 å så bra:) da vil jeg tro du ser et bnkende hjerte neste gang:) lykke til videre:) klem
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Så bra! Har tenkt på deg. Dette ordner seg!!
*lilleme* Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 åhhh, så bra!!! ) har oxo tenkt på deg masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå