Scoobydoo Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Hei du. Skriver her jeg, ble så krongletet å finne frem nede i den andre tråden. Så bra all hcg'n er ute av kroppen din. Da er det jo bare å begynne på ny frisk:-) Og slik jeg har lest på en million forskjellige innlegg her, så ser det jo ut som om mange blir gravide rett etter en SA. DET hadde du fortjent nå!!!! Jeg har ikm mandag/tirsdag til uken (hjelp, det er ikke lenge til, samtidig så føles det som en evighet). Jeg håper jo like mye for hver pp. Forskjellen denne gang er at jeg ikke har hatt noe puppevondt som jeg ellers alltid har hatt før mensen dukker opp (for helvete). Først i dag er jeg bittelitt småøm...vet ikke hvordan jeg skal tolke det. Skrev et innlegg om det på 1.tri., og det viste seg at det var flere som ikke hadde noen endringer i puppene overhodet ved graviditet. Så det er lov å håpe. Tok en test i dag tidlig, men den var selvfølgelig blendahvit. Vet det fortsatt kan være håp i og med at det er 3-4 dager til ikm, så jeg tester nok igjen i morgen, overimorgen, overoverimorgen og helt til den forbanna tanta (eventuelt) dukker opp. Du da? Du har kanskje el om ca en ukes tid da, eller? Masse lykke til og ha en super dag og helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå