Hakkamella Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Jeg lurer på om det har noe å si på mengden melk jeg kan amme med om jeg pr dags dato (22 dager før termin) må massere og presse frem råmelken. Jeg ser at i løpet av dagen har det trolig vært biiiittelitt lekkasje, for jeg har hvite 'flass' på eller rundt brystvorten, men når jeg har bare bryst, renner ingenting. Må provoseres frem. Har det noe å si for melkeproduksjonen når baby kommer eller vil det komme av seg selv når hun er ute?
ninsoer Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 d du greier å få ut nå har ingen ting å si for om du får nok melk til fødselen. er ikke før etter fødselen at melken begynner å produseres. d som kommer nå er bare får å holde melkegangene åpent. å de fleste har bare sukkervann som kommer ut før fødselen. men pittelitt gul råmelk i. så bare ta d me ro. du får no melk nok etter fødselen
Bevind *har født*:) Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har ikke antydning til råmelk engang, har 5 uker til terminen. Tror ikke jeg hadde det med første barnet heller,men da kom det med en gang hun var født:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå