Tweety 2 Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Hei jeg er 7 dager på overtid i dag så jeg tenkte jeg skulle prøve. mitt spm er hvor lang tid tar det før riene kom på dere?? i forhold til mengde. ca kl 09.45 i dag blandet jeg 2 spise skjeer i et glass saft. har akkurat vært på do første gang nå ( har lest at riene kan komme etter første do tur). hva bør jeg egentlig gjøre?? sove eller være i aktivitet?? ( jeg vet at det er ikke sikkert at dette virker, men må jo teste) håper på mange svar!!!
Tweety 2 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2009 glemte å skrive at det gjelder lakseroljen Ricini oleum virginale..
mammaen til 2+1 Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Hei du hvordan går det? Skjer det noe? Hvor mye tok du?
Tweety 2 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2009 hei tok 2 ss i et glass saft på morran i dag hatt noen få rier eller kynnere (harde). men ikke så mange så, tok akkurat 2ss til i et glass saft nå... så jeg venter enda..............................håper.....................håper
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Hei spennede det der:) Min fødsel startet med sex(er rimelig sikker hehe) men etter økten ble jeg liggende våken for det var noe som virket andeledes.. lå slik i flere timer da "plopp" vannet gikk, men husker jeg tenkte da det sto på som verst om jeg bare hadde sovet litt imellom;) Så med den erfaringen har jeg tenkt å hvile mest mulig i startfasen:) Lykke til da:D
Tweety 2 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2009 hei det kan minne litt om min første fødsel.he..he..,men vannet mitt gikk ikke da. er greit når det starter med noe deilig...he.....he.... lakserolje er ikke i den kategorien nei... pøyf.... har liksom olje i munnen hele tiden.
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 9. januar 2009 #7 Skrevet 9. januar 2009 hehe humrer her:) Har jo lest litt her at det kan funke de greierne der, men blir ikke det første jeg starter med når tålmodigheten slipper taket og min tid er kommet:)
Tweety 2 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2009 har prøvd annet også.kanel, sex og stimulering og gå og vrikke på rompa og tung mat.denne vil vist ikke ut.......
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 Huff 7 dager er lenge det, krysser fingrer og ben for at dette funker for deg : )
Tweety 2 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2009 takker så mye. det håper jeg og. oppdaterer senere. prøve å legge meg litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå