Gå til innhold

når synker magen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kan ikke huske at min sank noe sist gang. hadde ungen helt oppi ribbeina og vondt for å sitte da også.

slik er det nå også. har en skikkelig "hylle" rett under ribbeina og føler at babyen får ribbeina til å vike plass. hehe

er det slik at den ikke synker på alle? Eller er det senere? jeg er i uke 34 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne litt da jeg lurer :)

føler jeg er stappfull av baby her for tiden. hehe

Skrevet

Er nok ikke alle den synker på. Jeg har termin i dag og magen min har ikke sunket. Hodet til babyen er ikke festet. Magen sank ikke sist heller. Er ganske fullt her nå ja:)

Skrevet

hm... da er det vel ubehagelig fullt da?

trodde eg skulle sprekke sist gang men kunne jo "i verste fall" gått 5 uker til og sikkert 2 kg til på ungen så blir spennende å se hvor dette bærer hen. føler meg akkurat like stor som sist bare over en mnd før.

håper den synker litt snart for det er ikke godt å ikke få sitte engang.

Skrevet

Ikke noe behagelig med så fullt av baby nei. Nå tror jeg at jeg nesten er blitt herda da, er ikke like sår i ribbeina lenger, men kjenner at jeg blir fort kvalm. Har fått masse strekkmerker øverst på magen da, siden magen er så stor langt opp:) Hadde bare under navlen forrige svangerskap.

Skrevet

Magen min sank bare noen timer før gutten var ute:) Hvilket jeg syntes var veldig fint siden jeg ikke syntes magen min var noe fin når den hadde sunket;) Hodet hadde festet seg en gang mellom uke 34 og 36 på meg:)

Skrevet

Min sank aldri! Det var sinnsykt fullt og jeg kunne ikke sitte tilslutt, jeg fikk så vondt bak skulderbladene og ribbena. Hadde noe inn i hellv... med fostervann også...

Gjest dagen*i*dag
Skrevet

Har hørt at hodet bare fester seg førstegangen. Det betyr vel kanskje i praksis at magen ikke synker i de neste svangerskapene?

Skrevet

men om hodet ikke fester seg, da skal man vel ikke gå eller stå om vannet går heller da? betyr det at alle som føder for andre gang eller flere må ligge på vei til sykehuset om vannet går?!!

Skrevet

Ca 50 uker etter fødselen synker i hvert fall puppene :-)

Skrevet

hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...