19Augustjente Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Sikkert et dumt spm, men når man skal vidre fra det offentlige til det private vil de jo ha journalene. Ringer man bare der man har fått behandling å sier at man trenger dem? Får man de med en gang? I post eller på mail?
Emma*den lykkelige venter Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Jeg bare ringte og fikk den tilsendt i posten
Alid@ Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Ringte bare den gamle klinikken og ga dem adressen til den nye vi skulle begynne på så sendte dem den dit! Men dersom dere ikke vet hvordan klinikk dere skal bruke så får du du som nevnt over bare sendt den i posten:)
Alid@ Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Tilsendt i posten skulle det nu stå, men det skjønte du nokk:)
MK73 Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Jeg tok kontakt med fastlege, gynekolog og offentlig klinikk og fikk tilsendt journalutskrifter (i posten, eller hentet dem selv). Så tok jeg dem med til første møtet på den private klinikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå