tyr66 Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Ja nå er det ikke noe tvil lenger, stort blått kryss. Veksler litt mellom forventning og fortvilelse. Har hatt 2 måneder med normal søvn på første gang på nærmere 7 år siden ingen av mine gutter ville sove en hel natt før de nærma seg 3, har ikke fått minstemann ut av senga vår ennå. Jeg hater all ventingen og undersøkelsene som venter, og et nytt svangerskap og fødsel byr meg litt i mot, men en unge til og permisjon derimot virker forlokkende. Tror jeg vil gå rett på fostervannsprøve denne gangen hvis jeg kommer så langt.Har lyst til å spole fram. Har ikke vært gravid på sommeren før da begge mine er født på våren. Godt det er helg snart, gjør veldig lite på jobben, får prøve å ta meg sammen. Uff jeg drakk masse rødvin og øl og akkevitt i jula, og vi kan ikke hatt sex mer enn 2 ganger forrige måned midt i julestria. Kanskje det er trikset, og ikke prøve systematisk i hele tatt som jeg gjorde mye siste gang.
tjorven- nr 3 Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Gratulere så mye =))) høres ut som du har litt skrekkblandet fryd ; )) Kanskje du får en unge som er glad i å sove denne gangen ; )) Lykke til!!
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer så mye, tyr66, du får tenke mest på baby og permisjon, istedet for graviditetsplager og våkenetter. Lurer på om jeg skal prøve oppskriften din; ikke tenke så mye på å bli gravid, ikke telle dager, ikke notere symptomer og dager med sex ... ... ... ... ... .... ... ... ... ... ... ... ... nei, greier ikke, dessverre ...
løvepus-74 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer Tyr66 - jeg kjenner meg litt igjen, men har mest dårlig samvittighet for jobben og de andre barna...håper bare at jeg klarer å bli like glad i nr. 3 som jeg er i de jeg har. Tror nok det skal gå bra og jeg husker at jeg tenkte det samme sist jeg var gravid - litt skrekkblandet fryd som blir nevnt her... Har du også termin i september da? Jeg har ca 20.
wanda71 Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer så masse! Kos deg masse og slapp godt av.
Tinker70 Skrevet 9. januar 2009 #6 Skrevet 9. januar 2009 Gratulere så masse :-) godt å høre at noen får det til... jeg er inne i en fase hvor jeg tror jeg er en ørken innvendig og at ingenting kan gro der... sukk. Kanskje man ikke skal prøve så hardt ja, selv om jeg føler at jeg ikke har gjort det heller, men tenker på det altfor mye da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå