Gå til innhold

SUPER-GJENGEN!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det?

Nå har jeg vært flink, så skriver det inn her til inspirasjon til dere!!

Jeg har gått en rask tur, svettet som bare det. Har blåst liv i skritt-telleren igjen, så den viste at jeg hadde gått 4841 skritt i aerobic tempo, og det hadde tatt meg 43 minutter. Så er fornøyd med det. Når jeg som kom hjem, så rokka jeg tre min med rokke-ringen. Og så tok jeg litt situps, armhevinger og litt sånn andre små øvelser (var ikke mye jeg klarte, men er iallefall en start).

Stå på alle sammen. Dere kan klare det.

Dagens ord fra meg:

"BESTEM DERE, UTFØR!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Nå som abstinensene begynner å minke går det bare bedre og bedre. Har gått tur/ trent hver dag utenom igår : )

Snop har jeg ikke smakt siden søndag og tenker ikke å smake det på en stund enda, men jeg koser meg heller med andre ting : ) har f.ek spist dessert noen ganger denne uka. Orker ikke være fanatisk og teller IKKE kalorier.

Drikker mye vann og nå har jeg fått herbalife i hus igjen så kommer til å ha det som frokost pga det er det måltidet jeg liker minst.

Har også vært flink til å spise minst 5 måltider om dagen.

Vitaminer er jeg ikke flink til å ta : ( så kan nok skjerpe meg litt der.

Skritteller har jeg jo ja, kanskje jeg skal blåse støvet av den og ta den i bruk igjen.

I kveld skal jeg kose meg med ferske reker, nybak brytebrød med urtekrydder, masse aioli og tab x-tra : ) gleder meg

Stå på supergjengen, vi er gode : )

Kan vi ha det sånn at vi starter en ny tråd med supergjengen og dagens dato? Eller blir det for mange tråder?

Skrevet

Veldig bra med inspirasjon, det trengs!!

Sliter litt i motbakke jeg :( Blitt forkjølet så har lite ork til å gjøre noe utover å komme meg gjennom dagene alene med nufsen. Går turer da og er pent nødt til å bevege meg rundt på gulvet etter ham så det er da noe.

Skrittelleren klarte jeg å mist i oppvaskkummen og den likte tydeligvis ikke vann så den gir meg bare masse rare tall, må kjøpe ny en av dagene.

Tenkte jeg skulle prøve rokkeringen igjen i kveld hvis jeg finner et gram ekstra oomph så jeg kommer meg opp av sofaen....

Skrevet

Flink du har vært!! kjempebra. Ja merker også at suget blir mindre og mindre etterhvert som dagene går. Men jeg kommer nok aldri til å bli helt fanatisk, så kommer til å unne meg litt snop sånn innimellom.

Kan godt skrive dagens dato bak super gjeng tråden. var det du mente? eller mente du å ha en ny super gjeng tråd hver dag? med dato bak?

Skrevet

Rocket 10 min, gikk forbausende greit.

Hopper i dusjen og så er det snart Midsummer night murders :)

Tastes imorgen!

Skrevet

i dag har det vært lite tid, men i morgen skal jeg ut og trampe en tur. prve å komme i gjenge med turene mine igjen, nå som det ikke er 16 minusgrader lenger. men skal innrømme at jeg synes det er kjedelig å gå tur alene gitt:-)

Gleder meg til jeg får penger, og kan begynne å trene igjen:-)

Målet mitt er først og fremst å bli fastere i fisken, noe som kan bli en utfordring siden kroppen min ikke bygger muskler lett, og alt lagres på magen og puppene. Kunne drept for litt sprett i rompa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...