Anita*født* Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Hei jeg har en datter som blir 12 i år..Og jeg er 14 uker noen dager,og jeg har ikke sagt noe til henne eller x mannen min...Og jeg lurer og gruer på hvordan jeg skal fortelle dette,da jeg ikke er så sikker på at det faller i god jord!!!! Noen som har noen ideer spes for min datter... På forhand takk
snart mor til 3 Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 hmm... x-mann må bare x-mann være.. datteren din derimot... ikke vært i samme situasjon selv,men bare husk at hun må få vite det først før hun får høre det av andre... og prøv å vinkle det til at dette blir positivt for henne også... huff..beklager..har ikke noen spesielle råd..men lykke til!
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 hei. jeg har selv 3 store barn og en attpå klatt på 3 år og nå i 14 uke med nr. 5. var jeg deg ville jeg satt meg ned med min datter og fortalt det som det var, hun vil nok se det snart at det er noe, hos meg har jeg allerede fått en liten kul på magen, til eksmannen ville jeg tatt en tlf og bedt om et møte eller bare tatt det på telefon og fortalt det som det var. det er bedre at de får høre det fra deg. når jg fortalte det til min mann som snart blir min eks, sa jeg det bare rett ut at det kom en til og han ok det ganske pent og dt var ikke planlagt. har ikke noe bedre råd å gi deg så jeg øsker deg lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå