Piipii Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Jeg skal kjøpe en ny vogn til lillemann på 1,5 år, hva anbefaler dere? Usikker på om jeg skal kjøpe brukt eller ny, noen som vet om det er solg på noen fine vogner nå, evt hvor og hva?
Piipii Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2009 Ingen som har en vogn de kan anbefale
It's all about me Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Siden du ikek har nopen krav må jeg svare TFK Joggster Twist. Stor, så en på den alderen kan fint bruke den i et par år til. Knallgod å trille og stabil som ingen andre er i nærheten av å være.
Piipii Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2009 Har ikke så mange kriterer, men kan godt tenke meg at den ikke er så stor og tung. Og at den blir forholdsvis liten når man slår den sammen.
Koala *g07* Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Har Maclaren techno xt, og veldig fornøyd med den. Er vel mer ei trille enn vogn. Blir liten når du slår den sammen. Eneste minus kan være at man ikke kan oppbevare mye under vogna. Men har aldri vært noe problem for vår del. Ellers er den veldig lett, og enkelt å trille. Har også liggestillinger.
Piipii Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2009 Vi har en troller trille, så er mere ute etter en vogn liksom:)
Koala *g07* Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 Ja okey Jeg har erfart at vi har brukt mindre og mindre vogn, og når min var på samme alder som din, brukte vi kun trille, og nå kun på handleturer. Derfor forslaget
Piipii Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2009 mhm riktig, jeg ser den. Vi bruker trilla kun som sovevogn i bhg, så trenger en annen vogn til hverdags:) Men skal sjekke den trille litt jeg:)
Piipii Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 9. januar 2009 Noen som har erfaring med Teutonia spirit?
Piipii Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 9. januar 2009 Trenger flere forslag, må ha en ny fort:)
Piipii Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 9. januar 2009 Nå har jeg fått litt oppheng i phil/Ted vognen, noen som har erfaring med den?
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 9. januar 2009 #15 Skrevet 9. januar 2009 Vi har Graco trekko;) Syns at det er en kjempevogn. Er veldig fornøyd med det kjøpet!!
Joikaboll@ Skrevet 9. januar 2009 #16 Skrevet 9. januar 2009 Super vogn. Så godt som full liggestilling. Lett og god vogn, tar ikke stor plass. Lett å klappe sammen. Stor handlekurv under vogna. Kan sette på søskensete også om det skulle bli nødvendig ;o)
Alenemamma :) Skrevet 9. januar 2009 #17 Skrevet 9. januar 2009 Jeg har akkurat kjøpt Teutonia S3 til gutten min på 17 mnder:) Han sitter som en prins der oppi:) Han har ikke villet sitte i vogn men så fant jeg denne og han vill ikkje utav, Sikkert fordi han kan se meg:) Den er veldig god å trille synest jeg og veldig lett, Ser ut som han sitter veldig godt der oppi:) Anbefalles
SaDa Skrevet 9. januar 2009 #18 Skrevet 9. januar 2009 Emmaljunga Scooter. Er kjempe fornøyd med den vi har. Gutta har sittet bra i den, den er god å trille, en veldig lett vogn. Minstemann (2 år 8 mndr) brukte den som sovevogn i bhg i høst, han er en lang gutt og hadde god plass i den. Kjenner flere som har den og alle er fornøyd med den. Vi kjøpte vår av en kamerat av mannen og selv etter at 3 barn har brukt den er den like fin.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. januar 2009 #19 Skrevet 10. januar 2009 emmaljunga cangeroo:D elsker den, kjøpte den litt etter snuppa var blitt året å hun sitter som en prinsesse i den, hun er nå 16mnd, ryggen kan taes nesten helt i liggestilling så eg gså en god sove vog om barnet sover på tur.etc.. veldig fornøyd me den:)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 10. januar 2009 #20 Skrevet 10. januar 2009 emmaljunga city cross tror jeg den heter den vi har.. e elsker den...
annki83 Skrevet 10. januar 2009 #21 Skrevet 10. januar 2009 gt safari! en knall go vogn som er gankse lang så han bruke den en stund. den er lett å kjøre og ikke veldig stor. jeg har den til snuppa på 13 måneder å hun har goood plass oppi der en lang stund enda. selv med ullpose. å de ikke så dyre. får de ny til 2000kr på http://www.biteringen.no/produkter/barnevognerutstyr/gtinstep/gt-safari-08utstyr/ var der jeg kjøpte min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå