Hildemor fra vest Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Har akkurat kjøpt Mamma mia cd.. Var på tur i forgårs og den gikk sikkert 10 ganger på spilleren. Synes siste sangen"Thank you for the music" er så fin. Skulle ut en tur i går og ville sette på den sangen. Bladde meg frem på spilleren men neimen om jeg fant sangen. Prøvde mange ganger. Var temmelig sikker på at det var siste sangen på cd èn. Siste sangen er "I have a dreem" E what the fuck er det som skjer. Hadde ikke coveret med. Da jeg kom hjem leste jeg på coveret og der var det ingen "Thank you for the music" oppført som siste sang heller. Nå skjønnte jeg ingen ting før i dag da jeg skulle kjøre ungene til skolen. På slutten av "I have a dream" begynnte jaggumeg sangen he he. Lurer på hvorfor de har gjordt det slik. Hvorfor ikke lage 18 spor og skrive sangen opp på coveret. Høres gjerne ut som jeg har lite å gjøre på som kan henge meg opp i dette da men skitt på he he
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Hehe kunne vært morsomt å se deg: trykker som en gal på spilleren,og ansiktsuttrykket ditt når du fikk se coveret:) Godt du "fant" den igjen da hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå