Gå til innhold

overtidsjenter-kjenner dere noe??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da var jeg 6 dager på overtid:( Går med maserier til tusen, men det blir liksom med det..Proppen gikk på tirsdag og går forsatt..Drittlei av å fly på do og tømme meg 4 dagen på rad med vonde hemorroider..:(((

 

I dag skal jeg på overtidskontroll, håper legen kan sjekke modning evt strippe meg..Ville ikke det sist..Har man egentlig rett på noe når man er på overtid?Kan han nekte liksom?Er trøtt og sliten og sover dårlig om nettene nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... høres ikke ut som du har det særlig bra. Håper legetimen gir deg gode utsikter og godt mot. Har selv gjennomført hinneløsning i dag (11 dager over tiden), og går å venter og håper på å få vondt snart. Sålangt: ikke en kynner engang...

Skrevet

Huff føler med deg, går her hjemme å orker ingen ting. Er 9 dager over termin nå. Kjener veeldig lite tegn på noen ting, =( kan de ha bommet noe voldsomt på termin ? huff. skal til JM mandag, skulle hun sjekke meg, og sende meg på overetidskontrl. Håper det skjer noe snart for oss alle som går over terin nå..

Skrevet

Her er vi 6 dager på overtid og!:( Merker i grunn ingenting. Har bare hatt noen dager med en del slim siden mandag. Blir vurdert igangsetting på mandag om det ikke skjer noe før det.

Skrevet

8 dager over termin her. Kjenner nervene begynner å bli tynnslittndte. Blir lei av alle som maser rundt meg. JM bestilte overtidstime. Fikk den på dag 14. Snakk om å ta mote fra meg.

Skrevet

Kjenner alt for lite! En og annen kynner - noen litt lenger og litt vondere enn de andre. Ellers? Nada. Grmf. Er bare to dager på overtid, men jeg er litt stressa, da jeg har bare noen få dager til å få denne ungen på hvis han skal få komme vaginalt. Hvis ikke blir det ks til uka, og det vil jeg helst unngå.

 

Går og kjenner etter tegn heeele tida! Føler veldig med dere som har gått lenge på overtid, altså. Blir jo småtussete av denne ventinga. :)

Skrevet

Jaja,ble ikke klokere av kontrollen..ble ikke sjekket en gang..Fikk time til overtidsvurdering på torsdag-håper jeg slipper det...Nå har vi nettopp kost oss litt,og håper det skal sette fart i sakene...

Skrevet

Jeg er i dag 6 dager over termin, og fikk konstantert en ny blodpropp, ennå en :( Jeg er lei av å ha så mye komplikasjoner, og heldig som jeg var slipper jeg noe overtidskontroll, for blir igangsatt på onsdag UANSETT.. gud som jeg gleder meg, men håper den lille bestemmer seg for ¨å komme av seg selv da..

Skrevet

Ikke kjekt når man ikke er frisk nei..Har selv slitt med bekkenløsning og falske rier..møkk...Nå derimot er det full gang på modningen etter sexen,så det ser foreløpig ut som det funka:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...