Gå til innhold

Noen fler her som er lei? *sukk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, skal egentlig ikke klage jeg da, har enda to dager til termin. Men blir såå lei og oppgitt, og gleder meg jo samtidig veldig til å få se engelen min. Synes Januarmødre her inne flest føder før tida, det virker sånn. Dere er heldige ;) Nå har jeg gått rundt med mensmurringer i 3 dager uten at noen ting mer har skjedd, + en masse stikninger som er et smertehelvtte. De kom til og med igår når jeg satt, så da var det jo lite som hjalp. Trur ungen min har bestemt seg for å bli inni magen til noen tar h*n ut med tvang :P Uansett blir det jo baby her senest om 2 uker, så skal jo egentlig ikke klage, men akkurat nå virker det som en evighet.. Ja er det flere her som er lei eller? :)

Vi får håpe fullmånen gjør susen i helga!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drittlei!Gått med mensmurringer siden 2.juledag og var egentlig sikker på at han kom til å komme før termin, men er nå 6 dager på overtid..Murringene har tatt seg opp,men gjør meg bare sliten og sover dårlig om nettene..:( Proppen gikk på tirsdag, fikk forventinger da, men han lar jo vente på seg for det..

Skrevet

JAH! 11 dager over her. Men har en bra overtidsdag i dag. Har vært på kontroll på sykehuset og fått estimert en 3800g baby som trives godt i mammas mage. De kjente etter oppi tøtta om jeg var moden og der var det begynt å skje ting. En fingers åpning, så de tok hinneløsning. Ikke særlig behagelig, men helt greit. Håper hinneløsningen virker og at fødselen starter i helga, men gjør den ikke det trenger jeg ikke holde ut lenger enn til mandag:)

Skrevet

Hva skjer når de tar hinneløsning da? Syns det høres så skummelt ut... var det vondt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...