Gjest Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Ja, skal egentlig ikke klage jeg da, har enda to dager til termin. Men blir såå lei og oppgitt, og gleder meg jo samtidig veldig til å få se engelen min. Synes Januarmødre her inne flest føder før tida, det virker sånn. Dere er heldige Nå har jeg gått rundt med mensmurringer i 3 dager uten at noen ting mer har skjedd, + en masse stikninger som er et smertehelvtte. De kom til og med igår når jeg satt, så da var det jo lite som hjalp. Trur ungen min har bestemt seg for å bli inni magen til noen tar h*n ut med tvang Uansett blir det jo baby her senest om 2 uker, så skal jo egentlig ikke klage, men akkurat nå virker det som en evighet.. Ja er det flere her som er lei eller? Vi får håpe fullmånen gjør susen i helga!
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Drittlei!Gått med mensmurringer siden 2.juledag og var egentlig sikker på at han kom til å komme før termin, men er nå 6 dager på overtid..Murringene har tatt seg opp,men gjør meg bare sliten og sover dårlig om nettene.. Proppen gikk på tirsdag, fikk forventinger da, men han lar jo vente på seg for det..
Brillefint - Jadda! Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 JAH! 11 dager over her. Men har en bra overtidsdag i dag. Har vært på kontroll på sykehuset og fått estimert en 3800g baby som trives godt i mammas mage. De kjente etter oppi tøtta om jeg var moden og der var det begynt å skje ting. En fingers åpning, så de tok hinneløsning. Ikke særlig behagelig, men helt greit. Håper hinneløsningen virker og at fødselen starter i helga, men gjør den ikke det trenger jeg ikke holde ut lenger enn til mandag:)
Phoebs Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Hva skjer når de tar hinneløsning da? Syns det høres så skummelt ut... var det vondt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå