lisabet med gutt og jinte © Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Etter forrige fødsel ble jeg aldri helt tett igjen, dvs jeg klarte ikke å holde igjen ordentlig hvis jeg nøys eller hostet kraftig. Det kom alltid en liten dråpe eller to med urin, hvis dere skjønner... Denne gangen skal jeg trene meg skikkelig opp der nede, men er nå litt usikker på hvordan man egentlig utfører disse øvelsene? Og kan man begynne med en gang man har født? Det er 11 dager siden, da, men jeg har ikke vondt lenger. Noen som vet og har gode tips???
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Iflg babyverden: Slik gjør du knipeøvelser Knip sammen nedentil som for å stoppe å tisse. Du skal ha følelsen av å trekke musklene opp mens du kniper. Knip sammenhengende i tre til fire sekunder, og øk etter hvert til seks til åtte sekunder. Det er bra å knipe flere ganger daglig, for eksempel ti knip tre ganger daglig de først månedene. Du kan teste musklene ved å prøve å stoppe strålen når du tisser, mot slutten av vannlatingen.
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 Takk for svar!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Lykke til ) Knipeøvelser er stress syns jeg, men det må jo til. Hilsen ei som har så dårlig "kondis" at hun blir andpusten av selv knipeøvelser :oDDD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå