*Lykkeligmamma87* Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Endelig er jeg gravid, etter mange mnd prøving:) Jeg sluttet bare å tenke på det og da smalt det til:):) Er så utrolig gla nå
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer så mye ) har du en oppskrift du har lyst å dele? Hadde EL i går. SÅ håper at den satt da. Hehe ) Første pp.
SuperKlar86Gravid Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer så mye!!!!! Vi er nå i 5 pp (etter sa) og håper så inderlig at den skal sitte snart...Og det å slutte å tenke på det, hvordan klarte du det?? Hvor mye sex hadde dere i den fruktbare perioden?? Har dere prøvd lenge? Sorry- dette ble mange spørsmål..hehe Jeg stresser ikke med det, men tar EL tester for å vite når det er størst tjans... UANSETT: Hurra for deg !!!!!!!!!!!!!!!!!:0)
Lotta2010x2012 Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer så mye!!! Er i min første pp jeg da, så kan vel ikke forvente så mye, en håper og håper helt til tr dukker opp:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå