InLove♥ Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 i gårkveld la jeg meg med følelsen av at noe ikke stemte. Jeg kjenner liv i magen, men ikke på samme måte som dagene før. Prøvd å drikke søtt for å få litt mer aktivitet, men det forblir med noen bevegelser før det er stille igjen. Mistenker jenta for å ha lagt seg med føttene mot ryggen min. Kjenner man bevegelsene mindre da? blir jo så nærvøs straks noe ikke føles rett:S er så ekkelt å ringe føden om det bare er en bagatell:S for jeg kjenner jo litt liv, bare ikke på samme måte.. eh..
kommer nr3? Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 det er nok ikke noe galt men ring du,iallefall slik at du føler deg trygg... du er jo flink som merker endringer i bevegelsene...noen ganger endrer de seg pga at bebien blir større,det blir mindre plass etc,og noen ganger er det kanskje andre ting. uansett er det ikke godt å være bekymret. ring du vennen!
Underveis --> Skrevet 9. januar 2009 #3 Skrevet 9. januar 2009 Sier meg bare enig med lullebull jeg. Det er sikkert ikke noe, og Junior her blir også litt stille etter at han har skiftet stilling, men det er mye bedre å ringe en gang for mye! Utrolig guffent å gå rundt å væøre redd. Bare ring, da får du i alle fall kvalifiserte råd også ;-)
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Signerer de to andre her:) Det er INGEN fare å ringe føden for å høre.. Jeg ringte dem da jeg kjente forskjell i bevegelsene til tutta i magen, og de ville ha meg inn til sjekk. Ble tatt inn til ultralyd, der så legen at alt var helt fint, og at det ikke var noe å være redd for Så sa han da vi gikk, at om jeg merka noe igjen, var det bare å ringe og komme tilbake, det er derfor de er der vet du Ønsker deg bare lykke til! Og ikke vær redd for å virke hysterisk. De sier jo at kjenner man forskjell i bevegelser osv, skal man ta kontakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå