storebror og junibaby=) Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2009 dytter litt jeg=)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Har du sjekket på finn.no? Syns jeg så en i sta, men fant den ikke når jeg tittet fort over nå, Bare komplett som duo(ny)! Kan jo evnt høre om de vil selge bagen utenom da.. ;o) Lykke til;o)
storebror og junibaby=) Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2009 ja,titter der,men er enten solgt,vil ikke selge bare bag,for langt unna eller feil farge,hehe....Vet ikke kjønn så vil ikke ha rosa liksom....
wilma<3 Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Nei, d er ikke lett.. Kjenner til d, når man har bestemt seg for noe spesielt så finner man ihvertfall ingen som er akkurat sånn.. Hva me den grønne da? tror jeg så en i den, d går jo til begge kjønn og så ganske fin ut til å være grønn.. ;-)
Fint_Lite Skrevet 11. januar 2009 #7 Skrevet 11. januar 2009 Det beste er å holde seg til nøytrale farger, lettere å selge videre..om man skal selge videre da! Jeg syntes den brune er fin
wilma<3 Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Ja, syns egentlig den brune er finest jeg og;o) Får bare fortsette å sjekke på finn da;o) Lykke til!
Jordbær&Blåbær Skrevet 3. februar 2009 #10 Skrevet 3. februar 2009 Hei! Jeg har en svart TFK-bag til salgs. Brukt kun i 4 1/2 mnd, med andre ord pent brukt. Madrassen er aldri ligget rett på, for vi brukte alltid skinn. Regntrekk har jeg også. Selger den for 1000,- med trekk. Har også adapter til bilstol til salgs. Interessert eller allerede kjøpt kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå