snart mor til 3 Skrevet 9. januar 2009 #1 Skrevet 9. januar 2009 Så har det skjedd igjen..lenge siden sist egentlig,men nå har jeg gådd amokk på nettbutikk igjen..denne gangen var det Gravidshop.com som fikk gjennomgå med visa-kortet mitt...Har nok handlet alt for mye,men same shit..hehe..jeg elsker den butikken!!!! :-D Fikk til og med handlet klær til lille nurket mitt!!!!!!! (Så da må man vel være tilgitt om man har brukt litt for mye penger ja?) nei,livet er herlig...nå er det bare å vente på pakken min....gleder meg!!!!
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 9. januar 2009 #2 Skrevet 9. januar 2009 Så hærlig:) Må forsikre meg om at jeg får lønn på mandag, før jeg kan handle:) Vi må jo ha klær, og vi vil jo ta oss bra ut med magen;) Du skal bare glede deg til pakken kommer, og løpe for å hente den:)
snart mor til 3 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2009 Vi må jo det ikke sant?!! ;-) hehe...liker det å være gravid jeg...endelig slippe å holde magen inne.. Så er det jo så fine klææær... Sist jeg handlet kom den i postkassen min,men denne gangen har jeg handlet så mye at jeg må kanskje til postkontoret...men det får bare være... jeg skal være en stilig gravid jeg ;-) fikk nok av de uformelige HM-klærne sist gang...
to_tette? Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 æsj, tror du ikke H&M buksa har begynt å klemme under magen igjen i jula... gravidshop.com -er det en norsk nettbutikk det da? dyrt? har det tatt lang tid før dere har fått pakkene deres?
to_tette? Skrevet 9. januar 2009 #5 Skrevet 9. januar 2009 eller kan dere anbefale andre butikker som har fine mamma klær??
snart mor til 3 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2009 Buksene fra Gravidshop har ikke jeg opplevd eller hørt om noen som har opplevd at har strammet. Happymum sine buser (som de har på gravdishop) har et tøystykke som går opp langs magen,men ikke over magen slik HM sine..så de vil ikke stramme på samme måter..selv valgte jeg heller å brette tøystykket ned,men det er jo en smaksak... ellers så er det ikke stoff som går over magen på gravidshop...de er bare elastiske i toppen slik at det ikke vil stramme... er norsk butikk ja.. sist gang fikk jeg det i posten tre dager etter. (ble sendt som brev) Men bestiller du så mye at det må sendes som pakke (slik jeg har gjort idag) så går det jo en dag eller to ekstra for å få pakkelapp i posten osv osv... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå