Gå til innhold

Erfaringer med Apple iPhone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er den å skrive meldinger med? Og er dere fornøyd ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min har den, men jeg gidder ikke kjøpe den:) Men det er fordi jeg vil skrive meldinger på gammeldagse måten:) Du skriver meldingen på touch-skjermen og jeg synes det er litt knotete, men sikkert også fordi jeg ikke er vant det. Og ellers det aller meste du vil, utføres via skjermen.

Mannen er kjempefornøyd med telefonen:)

Skrevet

Det med å skrive meldinger er en tilvenningssak. Jeg gråt blod første helgen, ville bare kaste den i veggen. Men så gikk det myyye bedre etterhvert som man lærer seg teknikken.

Min telefon tuller seg litt, den låser seg og jeg må restarte den innimellom. Bortsett far det er jeg veldig fornøyd. Men den er ganske stor, synes jeg. Jeg synes også den tappes fort for batteri om man bruker ipod uten øretelefoner.

Skrevet

Jeg har den ikke, men etter en uoffisiell test i romjula var det den som var kjappest å skrive tekstmeldinger med (sammenliknet med en vanlig nokia med ordliste på og en htc med ordliste på) - "testen" bestod i å skrive en kort tekst fra avisa som ingen av testerne hadde lest tidligere. :oD Hvis det har noe å si, hihi.

Skrevet

Jeg knota også noe innmari til å begynne med, men har lastet ned stort tastatur og øvd på det, og nå skriver jeg "touch" med en hånd på telefonen og elsker å skrive meldinger med den. Så lenge jeg ikke kjører bil:p Hehe...

Jeg har aldri vært så fonøyd med en telefon noen gang!

Skrevet

Så bra. Lurer litt på en sånn telefon, men kommer egentlig ann på hvilken pris jeg får den til igjennom jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...